تهیه کننده «دربند» و حس و حال حضور در حماسه اربعین؛

قطره‌ای در دریای بیکران عشق سالار شهیدان بودم

حس و حال حاکم در کربلای معلی غیر قابل وصف بود، ولی در آن زمان خودم را چون قطره‌ای در دریای بیکران عشق سالار شهیدان می‌دیدم.

امیر سماواتی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص حال و هوای اولین سفر خود به کربلا همراه با کاروان جشنواره «چهل‌چراغ» گفت: وقتی به کربلا رسیدم با جمعیت عظیمی از شیعیان و محبان سیداالشهدا (ع) مواجه شدم و  نکته‌ قابل توجه این بود که در آنجا رنگ پوست٬ نژاد ٬ملیت و... معنا نداشت و همه آنان به عنوان زائرین کربلا، رودی از محبت را در بین هم به جریان انداختند.

این تهیه کننده در پاسخ به اینکه در بین عاشقان امام حسین(ع) چه احساسی داشتید، اظهار داشت: حس و حال حاکم در کربلای معلی غیر قابل وصف بود، ولی در آن زمان خودم را چون قطره‌ای در دریای بیکران عشق سالار شهیدان می‌دیدم که هر لحظه در حال تبدیل شدن به یک موج و شکوفایی است و به نظر من بودن در کنار چنین انسان‌های عاشق و وارسته‌ سعادت بسیاری می‌خواهد که این شامل حال ما شد و لذت ردیم.

سماواتی درباره پیاده‌روی اربعین همراه با کاروان هنرمندان جشنواره «چهل‌چراغ» اظهارداشت: ما از عمود ۲۰۰ تا ۴۴۴ یعنی تقریبا ۱۲کیلومتر را پیاده‌‎روی کردیم و در هر قدم، واقعه عاشورا در مقابل چشم ما نمایان می‌شد و در آن صحنه انرژی معنوی عاشقان برای معشوق خود در همه جای کربلا سایه افکنده بود.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» با موضوع امام حسین(ع) و واقعه عاشورا شهریور ماه امسال با استقبال خوب هنرمندان و مخاطبان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار