کرمانشاه؛

آماده باش پليس برای موج بازگشت زائران اربعين حسينی(ع)

همزمان با بازگشت زائران به کشور، پليس به صورت شبانه روزی در آماده باش است تا به بهبود وضعيت عبور و مرور و حفظ امنيت زائران کمک کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: همزمان با بازگشت زائران به کشور، پليس به صورت شبانه روزي در آماده باش است تا به بهبود وضعيت عبور و مرور و حفظ امنيت زائران کمک کند.
سرهنگ "عليرضا مرزباني"گفت: خدمت رساني به زائران اربعين حسيني افتخاري بزرگ براي مردم کرمانشاه و نيروهاي انتظامي اين استان است.
وی افزود: ماموران انتظامي استان کرمانشاه در مسير رفت زائران اربعين حسيني به کربلاي معلا تمام تلاش خود را براي روان سازي تردد و حفظ امنيت زائران به کار گرفتند.
جانشين فرمانده انتظامي استان عنوان کرد: براي بازگشت زائران اربعين حسيني به کشور نيز ماموران انتظامي استان در آماده باش کامل هستند تا به بهبود وضعيت عبور و مرور و حفظ امنيت زائران کمک کنند.
سرهنگ مرزباني با بيان اينکه ترافيک در مسير حرکت زائران اربعين حسيني(ع) پر حجم است، گفت: محدوديت ممنوعيت تردد کاميون و تريلر از محور اسلام آباد به پل دختر به علت غير مجزا بودن مسيرهاي رفت و برگشت و نيز مسدود شدن محور حميل به سرابله و يک طرفه شدن آن بخاطر افزايش ظرفيت عبوردهي اين محور براي بازگشت زائران در حال اجرا است.
وي افزود: براي کنترل و انتظام بخشي به اين بار ترافيکي مقاطعي را که احتمال مي داديم در آنها گره يا کندي تردد ايجاد شود شناسايي و براي روان سازي تردد در آن نقاط چاره انديشي کرده ايم.
به گفته اين مقام انتظامي از هفته هاي گذشته تعداد گشت هاي خودرويي پليس راه در جاده هاي استان افزايش پيدا کرده است و تمامي پاسگاه هاي پليس راه نيز در آماده باش هستند.
سرهنگ مرزباني تصريح کرد: پاسگاه هاي انتظامي نيز در اين مدت در آمادگي کامل هستند تا زائران اربعين حسيني در امنيت و آرامش کامل سفر کنند.
جانشين فرمانده انتظامي استان به حضور پليس در ايستگاه هاي استقبال از زائران اربعين حسيني اشاره کرد و گفت: زائران مي توانند مشکلات خود را با نيروهاي انتظامي مستقر در طول مسير مطرح و يا با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند تا در سريع ترين زمان به آنها رسيدگي شود.
سرهنگ مرزباني با اشاره به اقتدار نيروي انتظامي، تصريح کرد: نيروي انتظامي در استان کرمانشاه از تمام ظرفيت هاي خود استفاده مي کند تا زائران اربعين حسيني در کمال امنيت و آرامش به سفر خود ادامه دهند.
وي تاکيد کرد: همگرايي مطلوبي بين مسئولان استاني براي ارائه خدمات به زائران اربعين حسيني (ع) وجود دارد و تمامي ارگان ها در اين راستا مشارکت مي کنند.
به گفته وي بسياري از مردم کرمانشاه نيز با هزينه شخصي  براي استقبال از زائران اربعين حسيني(ع) تدارک ديده اند تا همچون گذشته ميزباني شايسته براي زائران سيد و سالار و شهيدان باشند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، پلیس ، موج ، زایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار