مربی نیمه استقامت دو و میدانی کشورمان گفت: رفتار کیهانی با مربیان داخلی به هیچ وجه مناسب نیست.

رضا ابوالفتحی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد قطع حقوق فدراسیون برای ورزشکاران و مربیان بیان کرد: فدراسیون دوومیدانی باید نسبت به مربیان داخلی با حساسیت بیشتری نگاه کند چرا که قطع حقوق مربیان زحمت کش منجر به این می شود که ورزشکاران به تنهایی تمرینات شان را انجام دهند و این باعث خواهد شد که دو و میدانی کشورمان از هم گسیخته شود. چرا که ممکن است ورزشکاری رکورد خوبی بدست آورد اما نتواند مدالی کسب کند و آن وقت است که ارزش های فردی و اخلاقی در زیر سایه مدال نابود خواهد شد.

مربی دو و میدانی کشورمان گفت: معتقدم بهتر است فدراسیون هم چون گذشته تعیین رکورد (abc) را ملاک پاداش ورزشکاران و مربیان قرار دهد، زیرا دو ومیدانی یک ورزش رکوردی است و در واقع رکورد هر شخص ، مشخصه سطح کمی و کیفی وی خواهد بود.

کارشناس دو و میدانی کشورمان اظهار داشت: از مجید کیهانی درخواست دارم که با مربیان و ورزشکاران، شخصی برخورد نکند ملاک باید فنی باشد. ورزشکار و مربی این اجازه را دارند که پیگیر حق و حقوق شان باشند. این چیزی است که دین و شریعت هم به آن اشاره کرده است.

وی ادامه داد: بهتر است کیهانی از تمام ظرفیت های موجود در دو و میدانی استفاده کند، اگر نتوانیم از تمام سرمایه های موجود در کشور استفاده کنیم آن وقت دو و میدانی مشخص نیست چه مسیری را خواهد پیمود.

ابوالفتحی در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما مربیان خدمت به رشته دو ومیدانی و به طبع آن به اهتراز در آوردن پرچم ایران در میادین بین المللی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار