زنجان؛

تردد بیش از هفت میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان زنجان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان از ثبت تردد بیش ازهفت میلیون وسیله نقلیه در در 29 مقطع از محورهای مواصلاتی دارای ترددشمار برخط فعال استان زنجان (58 مسیر بصورت رفت و برگشت) درآبان ماه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ایرج دست نشان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با اعلام این خبرافزود:با توجه به كنترل تردد وسايل نقليه با 58 دستگاه ترددشمار برخط در محورهای بين شهری استان، در آبان­ماه  امسال تعداد 7میلیون و 803هزارو 136 تردد وسيله نقليه ثبت شده ‌است.
دست نشان گفت : در این مدت تعداد ترددها در جاده­ های کشور حدود 388 میلیون تردد بود که استان زنجان با این میزان تردد رتبه 17 ام کشور را داراست.
وی تصریح کرد : 26 درصد از كل تردد وسايل نقليه به وسايل نقليه سنگين اختصاص داشته است (با 2میلیون و026هزارو 682 وسيله نقليه سنگين). در حالیکه میانگین کشوری 17% بود و استان زنجان در رتبه 8 ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده­ها قرار دارد. 

ميانگين كاركرد دستگاههای ترددشمار در اين مدت 99 درصد بوده‌است.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان اظهارکرد : بیشترین تردد مربوط به آزادراه زنجان-قزوین(خروجی استان) با 413هزارو515 تردد و محور خرمدره-ابهر با 376هزارو094 تردد و کمترین تردد مربوط به  محور گرماب- زرینه رود با 162هزارو12 تردد است .


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.