فرهنگی در نطق میان دستور:

اجرای برجام آسیبی ببیند، ایران به الزامات خود پایبند نخواهد ماند

نماینده مردم تبریز گفت: رفتارهای متناقض در داخل و به فراموشی سپردن موضوعات اصلی کشور جای نگرانی دارد.

اکبری*آقاپور*فراموش شدن موضوعاتی چون حقوق‌های نامتعارف از سوی دولت نگران کننده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در صحن علنی مجلس اظهار داشت: مواضع و منافع برخی کشورها درخصوص حقوق بشر مایه تأسف است.

وی ادامه داد: گرفتن جان انسان‌های بی‌گناه و وارد ساختن آسیب‌های مختلف به مردم یمن در حالی صورت می‌گیرد که مدعیان حقوق بشر برای گرفتن یک جاسوس فریادشان به آسمان رفت.

نماینده مردم تبریز افزود: برجام نیز در شرایط پیچیده‌ای به سرمی‌برد و رفتار آمریکایی‌ها چون گذشته خصمانه است و اگر اجرای برجام آسیبی ببیند جمهوری اسلامی ایران این حق را دارد که به الزامات قبلی خود دیگر پایبند نباشد.

فرهنگی تصریح کرد: در شرایط داخلی نیز رفتارهای متناقض همگان را آزار می‌دهد و به فراموشی سپردن موضوعات اصلی چون حقوق‌های نامتعارف، اشتغال، حمایت از تولید و ... بسیار نگران کننده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت برنامه روشنی در خصوص مسکن ارائه نکرده و می‌بینیم که 4 میلیون مسکن بلااستفاده وجود دارد و در موضوعاتی چون صنایع و بخش تولید اقدامات مناسبی برای جلوگیری از رکود وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار