همدان؛

اختصاص پنج میلیارد ریال برای ساخت فرهنگسرای دره مرادبیگ همدان

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: پنج میلیارد ریال برای عملیات ساخت فرهنگسرای دره مرادبیگ همدان اختصاص یافت.

اختصاص پنج میلیارد رالر برای ساخت فرهنگسرای دره مرادبیگ همدان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رضا غلامی با بیان اینکه این مجموعه شامل فرهنگی، ورزشی ، کارآفرینی ، کلاس های قرآنی و آموزشی ، سالن اجتماعات و یک واحد نیز به خانه عالم اختصاص خواهد یافت ادامه داد: این فرهنگسرا در زمینی به وسعت 800 متر مربع ساخته خواهد شد و پیش بینی می شود 23 میلیارد رالا برای تکمیل این طرح هزینه لازم است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه یک همدان باید هرچه باشتاب نسبت به شروع عملیات احداث این طرح اقدام کند، گفت: فرهنگسرا منطقه دره مرادبیگ نخستین طرح فرهنگی شورای شهر همدان است که زمین آن توسط اهالی اهدا و حتی کلنگ زنی شد اما تاکنون در زمینه ساخت آن اقدامی صورت نگرفته است.

رییس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان نیز در این بازدید با بیان اینکه اگر یاری و کمک شورایاران نبود مدیریت شهری با مشکل مواجه خواهد شد، گفت: لازم است در بازنگری طرح تفصیلی شهر همدان، برنامه مطلوب برای منطقه دره مرادبیگ که مکان توریستی و گردشگری است، تدوین شود.

حمیدرضا طبی مسرور به تعریض معابر منطقه دره مرادبیگ اشاره کرد و افزود: معابر غیر استاندارد یکی از عوامل رکود ساخت و ساز در این منطقه است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار