محمدی‌راد:به مرور زمان بهتر می‌شویم/کار در گنبد سخت نیست

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد گفت: تیم ما به مرور زمان و با رفع نقاط ضعف خود به شرایط بهتری می‌رسد.

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته هشتم تیم هاوش گنبد مقابل عمران ساری، گفت: مدت زیادی نیست که هدایت این تیم را بر عهده دارم و در این مدت زمانی که کمتر از 2 هفته بوده است سعی کردم به این تیم کمک کنم.

وی ادامه داد: عمران ساری تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. اما من بسیار خوشبینم که بتوانیم در هفته هشتم، این تیم را شکست دهیم. بدون شک استفاده از امتیاز میزبانی می‌تواند به ما در کسب این پیروزی کمک کند. 

محمدی راد خاطرنشان کرد: در این مدتی که هدایت این تیم را بر عهده داشتم بازی‌های قبلی این تیم را آنالیز کردم و امیدوارم بتوانیم با گذشت زمان نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و بتوانیم روی نقاط قوت بیشتر تمرکز کنیم. بازیکنان تیم ما اگر اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند قطعا نتایج بهتری خواهند گرفت.

سرمربی هاش گنبد ادامه داد: خوشبختانه تیم ما از یک امتیاز مثبت برخوردار است و آن هواداران خوب و والیبال دوست گنبدی است که در تمام مسابقات خانگی تیمشان را حمایت می‌کنند. مردم گنبد واقعا به والیبال و تیم شهرشان علاقه دارند. 

محمدی‌راد در پایان گفت: برخی‌ها بر این عقیده هستند که کار کردن در گنبد سخت است اما به نظر من اصلا اینطور نیست و کار با والیبالیست‌های گنبدی تجربه‌ای عالی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار