کرمان؛

باز هم ماشین های غول پیکر قربانی گرفت

فرمانده انتظامی سیرجان از مرگ یك جوان 27ساله بر اثر برخورد قطعه رینگ لاستیك تراك (ماشین های غول پیکر معدن ) در هنگام تعمیر ، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: عصر روز دوشنبه در پی تماس با مركز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر حادثه منجر به فوت فردی كه در حال تعمیر لاستیك تراك در یكی از معادن اقماری گل گهر بود ، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های كارشناسی در محل و گفته های حاضران مشخص شد مردی 27 ساله در حال تعمیر لاستیك یك دستگاه تراك بوده است كه قطعه رینگ تراك به سرش برخورد می كند و 20 متر وی را به عقب پرتاب می كند.

وی خاطر نشان کرد : با تلاش تیم های امدادی حاضر در محل، فرد حادثه دیده كه به طور شدیدی از ناحیه سر دچار آسیب شده بود تحت نظر قرار گرفت كه متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی تصریح كرد:مرگ این فرد توسط تیم اورژانس 115 كه در محل حضور داشتند تأیید و جسد آن با هماهنگی مقام قضایی به سردخانه انتقال یافت.

سرهنگ ایران نژاد در پایان ضمن توصیه به صاحبان و مالكان شركت ها و كارهای فنی برای خواستن رعایت نكات ایمنی از سوی كاركنان خود ، از كارگران خواست؛ قبل از شروع کار های فنی و ساختمانی نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

ماه گذشته نیز فردی در یکی از معادن کرمان براثر برخورد دو تراک کشته شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Philippines
علی
۱۹:۲۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۵
ایمنی در معادن گل گهر صفر است کسی رسیدگی نمیکنه
آخرین اخبار