گروه G لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ سازی لستر با صعود به مرحله حذفی/نبرد کپنهاگن و پورتو برای جایگاه دوم برنده نداشت

در گروه G لیگ قهرمانان اروپا ، تیم های لسترسیتی به مصاف بروخه و کپنهاگن به مصاف پورتو رفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه G لیگ قهرمانان اروپا ، تیم های لسترسیتی به مصاف بروخه و کپنهاگن به مصاف پورتو رفتند.

لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان بروخه بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

دقیقه 5 روی یک ضد حمله خیره کننده لستر توسط اوکازاکی به گل رسید. روی یک توپ گیری خوب از آلبرایتون توپ به سمت چپ و فوکس رسید و او هم توپ را سانتر کرد و اوکازاکی به شکلی حرفه ای توپ را به یک ضربه شبه والی به تور دروازه حریف رساند.

دقیقه 28 روی خطای بازیکنان بروژ در محوطه جریمه به روی آلبرایتون لستر صاحب ضربه پنالتی شد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و بدون اشتباه توپ را به تور رساند.

دقیقه 52 ایزکوئردو یکی از گلها را جبران کرد. او روی یک حرکت سولو ران و انفرادی توانست حساب کار را 2 بر 1 بکند.این نخستین گلی بود که لستر سیتی در لیگ قهرمانان دریافت می کرد.

در نهایت این بازی با برتری دو بر یک لستر به پایان رسید تا این تیم در نخستین سال حضورش در لیگ قهرمانان با اقتدار به مرحله بعد صود کند.
تاریخ سازی لستر با صعود به مرحله حذفی/نبرد کپنهاگن و پورتو برای جایگاه دوم برنده نداشت

در دیگر مسابقه این گروه کپنهاگن میزبان پورتو بود که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این مسابقه در نیمه نخست با برتری نسبی میزبان همراه بود اما کپنهاگن نتواتنست از این برتری در این نیمه استفاده کند. در نیمه دوم بازی متعادل و سرد دنبال شد و در نهایت هیچ کدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا بازی با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

در جدول این گروه لستر با 13 امتیاز صعودش را به عنوان صدرنشین قطعی کرد. پورتو با هشت و کپنهاگن با شش امتیاز شانس برای دوم شدن در گروه دارند. بروخه نیز بدون امتیاز حذف شد.

تاریخ سازی لستر با صعود به مرحله حذفی/نبرد کپنهاگن و پورتو برای جایگاه دوم برنده نداشت

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار