معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ؛

16 هزار طرح ایجادی و توسعه ای بالغ بر 56 هزارمیلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۲۴قرارداد تخصصی در حوزه سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت با ارزشی بالغ بر3.6 میلیارد دلار به ثبت رسیده است.

16هزار طرح ایجادی و توسعه ای با سرمایه گذاری بالغ بر 56هزارمیلیارد تومان به بهره برداری رسیده است

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ،علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک روزه به استان مرکزی در بازدید از شهرک های صنعتی این استان اظهارداشت: در این مدت ۳ سال، ۱۶ هزار طرح ایجادی و توسعه ای با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۰ هزار نفری در کل کشور به بهره برداری رسیده است‌.

یزدانی افزود: استان مرکزی دارای ظرفیت های خاص و منحصر به فردی در تولید و استقرار واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی است که رفع برخی مشکلات این واحدها در افزایش تولید و ایجاد اشتغال های پایدار بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی های کلان صورت گرفته در ستاد حمایت از سرمایه گذاری و کمیته نظارت بر اعطای تسهیلات و رونق تولید نقش بسزایی در راه اندازی واحدهای راکد و بازگشت آنان به چرخه تولید و رفع معضل بیکاری دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزود: در راستای اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور ۷ هزار و ۵۰۰ بنگاه راکد و زیرظرفیت برای رونق بخشی و ایجاد اشتغال مولد و رفع بیکاری به وزارت صنعت، معدن و تجارت سپرده شده که برای تحقق این مهم برنامه ریزی های اساسی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: شهرک صنعتی زرندیه به سبب وجود زیرساخت های مناسب و نزدیکی به راه آهن و فرودگاه یکی از بهترین و تخصصی ترین شهرک ها و نواحی صنعتی کشور است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار