زابل

شجاعت و ایثارگری شهدا سرلوحه زندگی قرار گیرد

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل گفت: باید شجاعت و ایثارگری شهدا سرلوحه زندگی قرار گیرد تا شاهد پیشرفت ایران اسلامی در تمام اعصار باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علی ثمره حسینی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در دیدار با خانواده بسیجی شهید عبدالله گلی از شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا و خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی به گردن همه ما دارند، بنابراین با الگو گرفتن از این بزرگان و ادامه دادن راهشان باید قدردان آنان باشیم.

وی افزود: شهدا با لبیک فرمان رهبر و مقتدای خویش برای رسیدن به قرب الهی در دفاع از اسلام، انقلاب و این مرز و بوم، جان خود را به عنوان مهمترین سرمایه شان فدا کردند تا ایران اسلامی سربلندتر از قبل در جهان بدرخشد.

ثمره حسینی تأکید کرد: شهدا با نثار جان خویش امنیت، آسایش و آرامش را به مردم هدیه دادند تا هیچ گاه مردم ایران اسلامی تحت سیطره استکبار قرار نگیرند، بنابراین با فرمانبرداری از مقام معظم رهبری با توجه به اهداف شهدا قرار گیریم.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل خاطرنشان کرد: در مرحله اول، ایثارگری از خانواده شهدا با فرستادن فرزندان خود به جبهه‌های نبرد آغاز شد بدین منظور همه ما باید شجاعت و شهامت این بزرگان را در زندگی سرلوحه کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه، پاسداشت خون شهدا وظیفه همگان است، گفت: دشمنان با ناتوانی در جنگ سخت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، به دنبال نابودی از طریق جنگ نرم از طریق نفوذ در اذهان و کمرنگ کردن بنیان‌های دینی و خانوادگی با انواع برنامه‌های ماهواره‌ای هستند که در این زمینه با درایت و هوشیاری می‌توان در مسیر مخالف خواسته‌های آنان قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار