حکیمی: انصراف از مسابقات به خاطر درد دستم بود/ قهری در کار نبوده است

قایقران تیم ملی آبهای آرام گفت: خبر قهرم از رقابت ها شایعه بوده چنین موضوعی صحت ندارد، تنها به دلیل درد دستم مسابقات را ترک کردم.

آرزو حکیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خبری که در خصوص قهر من از مسابقات منتشر شده، کذب محض است و با قهر محل رقابت ها را ترک نکردم، تنها به دلیل آسیب دیدگی دستمو دردی که داشتم مجبور به ترک رقابت ها شدم و ربطی  به شرایط برگزاری رقابت ها نداشت.

وی افزود: نمیدانم چه کسی و به چه منظور این خبر را منتشر کرد اما  همان طور که همه در جریان هستند دستم دچار مشکل شده بود و به خاطر جراحی و فیزیوتراپی های متعدد مجبور شدم مدتی فعالیتم را کم کنم تا به بهبودی کامل برسم.

حکیمی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر به خاطر حضور در امتحانات به دانشگاه می روم و در دریاچه آزادی  هم تمریناتم را انجام می دهم اما هیچ مشکلی دیگری نیست و آنجا را ترک نکردم که تصمیم به بازگشت نداشته باشم.

قایقران تیم ملی آبهای آرام بانوان در خصوص حضور در اردوهای تیم ملی تاکید کرد: از زمان برگزاری اردوهای تیم ملی بانوان اطلاعی ندارم  اما حضورم در اردوها قطعی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار