تقدير دبير شورای نگهبان از راهپيمايی عظيم اربعين

دبير شوراي نگهبان از همه زوار شركت كننده در مراسم اربعين و نيز ميهمان‌نوازی عراقی‌ها تقدير و قدردانی كرد.

تقدير دبير شورای نگهبان از راهپيمايی عظيم اربعين
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، حضرت آيت‌الله احمد جنتي در سخنان پيش از دستور جلسه شوراي نگهبان، ضمن تسليت ايام سوگواري ابا عبدالله حسين عليه السلام با اشاره به راه‌پيمايي عظيم اربعين امسال، اظهار كرد: از زوار ميليوني امسال اربعين تقدير مي‌كنم كه اين زائران سال افزون كربلاي معلي، چشمان همگان را خيره كردند و دشمنان از ترسشان حاضر نشدند خبر اين اجتماع بزرگ را منتشر كنند و آن را سانسور كردند و اين نشانه عظمت و اقتدار اين حركت عظيم مي‌باشد و بحمد‌ا... سال به سال اين مراسم با شكوه‌تر مي‌شود و با وجود بسياري از مشكلات، مردم عاشقانه سختي‌ها را تحمل مي‌كنند و به زيارت نائل مي‌شوند و اجر خود را مي‌برند.

دبير شوراي نگهبان تصريح كرد: حركت بسيار پر از خير و بركتي است كه آثار سياسي و غير سياسي خود را مي‌گذارد و نشان دهنده وحدت جامعه اسلامي است چرا كه علاوه بر شيعه، بسياري از اهل سنت نيز در آن شركت مي‌كنند، عراقي‌ها كه خدا خيرشان دهد در پذيرايي بسيار خوب ميهمان نوازي مي‌كنند، حتي از اهالي سنت نيز در بين ميهمان نوازان ديده شده‌اند. ان شاءا... خداوند متعال اجر دنيا و آخرت به همه آنها بدهد و به بركت اين عشق و علاقه و عزاداري‌ها مشكلات اسلام و تشيع را برطرف نمايد.

ايشان با اشاره به هفته بسيج خاطرنشان كرد: خداوند روح حضرت امام (ره) را با پيامبر (ص) و آل پيامبر (س) محشور كند كه ابتكارات ويژه‌ خودشان را داشتند و با دستور ايشان بسيج 20 ميليوني تشكيل شد كه بسيار پر خير و بركت بود. همين بسيج بود كه 8 سال دفاع مقدس را به خوبي به پايان رساند و واقعا معجزه كرد كه اگر اين بسيج نبود مملكت و انقلاب از دست رفته بود.

دبير شوراي نگهبان تأكيد كرد: خداوند ان‌ شاء‌ا... روح امام (ره) را شاد فرمايد و همه بسيجيان را زير لواي امير المومنين (ع) با پيامبر و آل مطهرش محشور فرمايد و ما را هم جزو بسيجيان محسوب كند كه بالاخره كسي كه اعمال خير ديگران را دوست بدارد در آن شريك است و ما نيز راه و اعمال آن‌ها را دوست مي‌داريم و اميدواريم خداوند ما را با آنها و همه ما را با امام حسين عليه السلام محشور بفرمايد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار