مشهد؛

آغاز طرح بازبینی تاسیسات گرمایشی در تربت حیدریه

با هدف پیشگیری از مرگ های خاموش، سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، اجرای طرح میدانی بازبینی از تاسیسات گرمایشی منازل را در تربت حیدریه آغاز کرد.

آغاز طرح بازبینی تاسیسات گرمایشی در تربت حیدریهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: در این طرح که در راستای اعمال مبحث 22 قانون عملیاتی شده 18 تن از مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان مشارکت دارند.
علی سیفی با بیان اینکه متاسفانه ساختمان ها بعد از پایان ساخت و دریافت پایان کار متولی ندارند، گفت: این سازمان در عمل به وظیفه قانونی خود بازدید میدانی از تاسیسات منازل مسکونی مناطق محروم و مدارس مشهد را به پایان رسانده و اکنون بازدید از تاسیسات شهرهای تربت حیدریه، نیشابور و سبزوار را در دستور کار دارد.
وی افزود: در قالب این طرح که به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت 2 هزار واحد مسکونی تربت حیدریه از نظر وضعیت تاسیسات گازرسانی، نحوه لوله کشی، محل اتصال لوله های گاز، سرشیلنگ ها و وسایل گازسوز، دودکش، کلاهک ها، مسیر دودکش و دریچه های تامین هوا مورد بررسی قرار می گیرد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان تربت حیدریه نیز گفت: در اجرای طرح مزبور که با مجوز دادستانی صورت می گیرد 14 نفر از مهندسان تربت حیدریه همکاری دارند.
تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: آغاز ، بازبینی ، گرمایشی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.