مهاباد؛

ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم روستای سنجاق مهاباد

اهالی روستای کمتر برخوردار سنجاق از توابع شهرستان مهاباد ، از خدمات رایگان پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی مهاباد بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در ادامه طرح خدماتدهی پزشکی به روستاییان کمتر برخوردار، گروه پزشکی بسیج جامعه پزشکی به روستای سنجاق در چهل کیلومتری مهاباد رفتند و ضمن ویزیت رایگان 300 نفر از مردم این روستا ، به مقدار لازم دارو در اختیار بیماران قرار دادند.

مسئول بهداری سپاه پاسداران شهرستان مهاباد گفت : گروه پزشکی بسیج جامعه پزشکی متشکل از پزشک عمومی و متخصص ، ماما ، پرستار و دارویار ، به نقاطی از شهرستان می روند که سخت گذر و دور از مرکز شهرستان است

یوسفی افزود : پارسال 7 هزار نفر از مردم مناطق محروم شهرستان مهاباد از خدمات بسیج جامعه پزشکی بهره مند شدند و امسال هم ، در سه نوبت گروههای پزشکی به مناطق محروم این شهرستان مهاباد اعزام شدند.

وی اضافه کرد : این روند با اعزام 4 گروه پزشک عمومی و متخصص تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

رسول رسولی دارویار این گروه هم میگوید : بیش از 200 قلم دارو شامل دارو برای بیماران قلبی ، گوارشی ، فصلی و عفونی همراه این گروه پزشکی است که بصورت رایگان در اختیار بیماران قرار داده میشود.

بگفته حسن فروتن پزشک این گروه ، هدف ما بیشتر گروههای آسیب پذیر مانند کودکان زیر6 سال و بیماران دیابتی ، فشار خون و قلبی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.