قزوین؛

اولین کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت

اولین کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت با حضور پژوهشگران 74 دانشگاه کشور در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ آخرین یافته های علمی پژهشگران کشور در حوزه مدل های کمی در مدیریت بین اساتید و دانشجویان در این کنفرانس به اشتراک گذاشته شد .



رییس این  کنفرانس هدف از برگزاری آن را تبدیل ایده ها به نظریه و  سیاست گزاری در مدیریت کشور دانست  و گفت : 25 دانشگاه دولتی ،31 دانشگاه آزاد ، پیام نور و دیگر موسسات علمی در این کنفرانس شرکت کرده اند .

دبیر علمی این کنفرانس هم با اشاره به راه یابی 180 مقاله به این کنفرانس گفت : 75 درصد از این مقالات  پذیرش شده اند و فقط  31 مقاله به صورت  شفاهی ارائه و مابقی به صورت پوسترو غیر حضوری ارائه می شود .

 یوسف لی اضافه کرد :  وضعیت مدیریت در کشور بیشتر جنبه مهندسی دارد و برای بهبود سیستم مدیریت  باید موقعیت فعلی را مدیریت کنیم .

 به گفته وی : این کنفرانس ها با ارائه خطوط راهنما به مدیران می تواند راه گشا باشد .

اولین کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت

دبیر علمی این کنفرانس با اشاره به اینکه مدلهای تدریس شده در دانشگاهها کمتر در محیط کار استفاده می شود اضافه کرد : اساتید و پژوهشگران در این کنفرانس به بررسی این مشکل وارائه نتایج آخرین مدل های کمی می پردازند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی هم در این کنفرانس گفت : این کنفرانس یک وحدت بین علوم به وجود آورده و آن تکیه بر مدل ها و تکنیک های کمی است .

محمد رضا حمیدی زاده  افزود : بدنه همه علوم و زندگی فردی و سازمانی افراد مبتنی بر ریاضیات است  و نظمی که ریاضیات به امور می دهد نظمی است که ما در جامعه به شدت به آن نیازمندیم .

ملکی عضو هیات علمی دانشگاه قم هم در این کنفرانس گفت : مدل های کمی و ریاضیات بخشی از تحقیق در عملیات است که درحوزه های مختلفی چون صنعت ، تجارت و کسب و کار می توان از آنها استفاده کرد.

در ادامه این کنغفرانس چالش های به کارگیری مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت کسب و کارها در کشور  در میزگرد تخصصی استادان دانشگاه بررسی و همچنین از مقالات برتر تجلیل شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.