دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شمار زیادی از 71 شهید انفجار عراق، ایرانی و افغان‌های مقیم ایران هستند/ انتقال 30 مصدوم به بیمارستان

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت:شمار زیادی از 71 شهید انفجار عراق ایرانی و افغان‌های مقیم ایران هستند و تاکنون 30 مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شده اند.

شمار زیادی از 71 شهید انفجار عراق، ایرانی و افغان‌های مقیم ایران هستند/ انتقال 30 مصدوم به بیمارستانعلی‌اصغر احمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای این حمله انتحاری، گفت: یزیدیان زمان بار دیگر از حسینیان زمان خون گرفتند.

وی با اشاره به شهادت 71 تن در این حمله انتحاری، گفت: متاسفانه بیشتر شهیدان این حمله، ایرانی و افغانی های مقیم ایران هستند، اما اطلاعات دقیقی در این زمینه وجود ندارد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه همه آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های هلال‌احمر برای انتقال مصدومان حادثه بسیج شده است، عنوان کرد: در حال انجام هماهنگی‌های لازم به منظور اعزام اتوبوس آمبولانس و آمبولانس از مرز مهران به منظور پشتیبانی و ارائه خدمات احتمالی به مصدومان هستیم.

وی با غم‌انگیز خواندن این فاجعه، گفت: 25 مجروح این حادثه انتحاری به بیمارستان حله و 5 تن به مرکز درمانی الشوملی منتقل شدند و در تکاپو برای جست‌وجوی مصدومان احتمالی ایران هستیم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار