عباسی: وزیر ورزش قول داده از بخش خصوصی حمایت کند

مدیرعامل تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: از زمانی که سلطانی فر به وزارت ورزش آمده ، تمهیداتی را در نظر گرفته است تا تیم های خصوصی با قدرت بیشتری کارهای شان را پیش ببرند.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چه درخواست هایی از وزیر ورزش دارد،اظهار داشت:  سلطانی فر اشراف کاملی به ورزش و مسائل اقتصادی کشور دارد،درخواست دارم زیر ساخت مناسبی را برای حضور بخش خصوصی در ورزش فراهم کند.چرا که اگر بخش خصوصی حضور نداشته باشد و کارها به همین شیوه دولتی اداره شود به طور حتم ورزش کشور نمی تواند به پیشرفت آن چنانی برسد.بخش خصوصی زمانی که زیر ساخت اقتصادی در فوتبال وجود نداشته باشد به طور حتم انگیزه اش را برای سرمایه گذاری در ورزش از دست می دهد. فوتبال اگر در آمد زا نباشد و صرفا تنها برای آن هزینه شود اسم این کار را باید خیریه گذاشت و معمولا بخش خصوصی اگر بخواهد چنین کارهایی را انجام دهد صد درصد در جاهای دیگر سرمایه گذاری می کند.

وی ادامه داد: تا آن جایی که اطلاع دارم از زمانی که سلطانی فر به وزارت خانه آمده است ،تمهیداتی را در نظر گرفته است تا تیم هایی که خصوصی هستند با قدرت بیشتری کارهای شان را پیش ببرند.

وی درباره بازی با صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه این بازی در شهر مشهد مقدس و با حضور پر تماشاگران مان برگزار می شود محکوم به برد در این دیدار هستیم.امیدوارم با درایت اعضای تیم بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند و با کسب 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

مدیرعامل تیم سیاه جامگان با اشاره به حل مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: خدا را شکر به تمام تعهدات مان نسبت به اعضای تیم پایبند بودیم و بخشی از مبالغ بازیکنان را به حساب آنها واریز کردیم.باید بگویم از این به بعد برای تامین هزینه های جاری باشگاه با شرکت هایی قرارداد امضا خواهیم کرد که در موعد مقرر بتوانند نسبت به وظایف شان پایبند باشند.شرکتی که در فوتبال ایران تحت عنوان سامانه پیامکی و ارزش افزوده فعالیت می‌‌کرد با حمایت یک بانک خصوصی با ما قرارداد سه ساله‌ای امضا کرد اما هنوز سال اول به پایان نرسیده آنها زیر قول و قرارشان زدند و به همین علت رسما از این دو نهاد شکایت کردیم.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا خداداد در نیم فصل دوم سرمربی این تیم خواهد شد یا خیر، بیان داشت: در حال حاضر تمام وظایف تیم بر عهده خداداد عزیزی است. در نیم فصل به یک جمع بندی نهایی خواهیم رسید و بعد از آن سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد.

  وی درمورد مشکلات مالی بیشتر تیم های لیگ برتری و اینکه مسئولان چه تدابیری باید برای این موضوع در نظر بگیرند،افزود: مشکلات مالی در عملکرد تیم های لیگ برتری تاثیر گذار است،زیرا نرسیدن بودجه مناسب موجب می شود تا تیم ها در حاشیه بروند.برای فوتبال ما خوب نیست که بیشتر باشگاه های لیگ برتری از طرف نهاد مناسبی حمایت نشوند.معتقدم مسئولان استان ها می توانند با در نظر گرفتن بودجه مورد نیاز برای تیم های شان در لیگ برتر باعث دلگرمی آنها شوند.

عباسی با اشاره به حضور چند بازیکن جدید در تمرینات این تیم،پاسخ داد: در حال حاضر این بازیکنان در کنار سایر اعضای تیم در حال تمرین کردن هستند، تا نیم فصل با نظر کادر فنی در مورد آنها نظر نهایی را اعلام کنیم.همچنین پس از پایان نیم فصل و اینکه در چه پست هایی باید بازیکن جذب کنیم بازیکنان مورد نظر کادر فنی را به خدمت خواهیم گرفت.البته صد درصد یک دروازه بان در نیم فصل دوم به جمع تیم ما اضافه خواهد شد.

درمورد تساوی تیم سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم در این مسابقه شاهد بودیم،بازیکنان تمام تاکتیک های کادر فنی را در زمین مسابقه به خوبی انجام دادند.در دقایقی از بازی ما برتر بودیم و در دقایقی دیگر تیم میزبان سوار بر بازی بود. خدا را شکر به هدفمان که همان تک امتیاز بود دست یافتیم. ازطرفی باید در تمام دیدارهای خانگی خودمان به پیروزی دست یابیم تا در ادامه فصل جایگاه مان را در جدول رده بندی لیگ ارتقا دهیم.

مدیر عامل تیم سیاه جامگان در پایان خاطر نشان کرد: تمام سعی مان براین است تا نیم فصل اول لیگ شانزدهم را با یک رتبه مناسب به پایان برسانیم.در حال حاضر ما در تمام دیدارهای مان میانگین یک امتیاز را کسب کردیم امیدوارم بتوانیم این معدل امتیاز را در ادامه لیگ افزایش دهیم.دوستان شورای شهر استان مشهد پیگیر این هستند که در صورت موافقت کمیسیون استان از تیم سیاه جامگان در ادامه فصل حمایت مالی کنند. همچنین با توجه به اینکه پیگیر مطالبات مالی اعضای تیم بودیم نتوانستیم نام مناسبی را برای باشگاه انتخاب کنیم اما به طور حتم با همان نام سیاه جامگان به فعالیت مان در لیگ شانزدهم ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار