ساری؛

پرواز بالگرد جمعيت هلال احمر مازندران برای امدادرسانی

یک فروند بالگرد امدادی جمعيت هلال احمر مازندران با توجه به بهتر شدن نسبی شرايط جوی و امكان پرواز ، وارد چرخه امدادرسانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در اولين سورتی پرواز با بارگيری مواد غذايی و زيستی اوليه عازم مناطق و روستاهای بالاست شهرستانهای نوشهر و چالوس شد.

وی افزود : امدادگران ، نجاتگران و عوامل امدادی جمعيت هلال احمر استان با آمادگی كامل در حوزه های ماموريتی خود حاضر هستند تا در صورت لزوم بتوانند خدمات مورد نياز را به هموطنان در سطح استان ارائه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تعداد کل عملیات امداد و نجات در حادثه برف و کولاک استان را ۴۷ مورد اعلام کرد و افزود : از این تعداد ۱۲حادثه برف و کولاک در کندوان، هراز ، کجور، سوادکوه، لاویج نور، نیالا، کیاسر ، کلاردشت ، لیماکده رامسر ، بابل و تنكابن بوده است.

مجتبی اکبری ازامدادرسانی به سرنشينان ٢ هزار و ٣٦ دستگاه خودروي در محاصره برف و سرما اخير در استان خبر داد و افزود: به هفت هزار و ۸۴۰ نفر امدادرسانی شده و از ۱۷۵ نفر مصدوم ، ٣٦ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنين توزیع ۳۰۳ قوطی کنسروجات، ۱۹۱ بطری آب معدنی، ۱۷۴ تخته پتو، ۵۶۵ قرص نان را از دیگر خدمات اين جمعيت برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.