منصوریان:بازیکنان ما امروز درس بزرگی گرفتند/به نظرات دیگران اهمیت نمی دهم

سرمربی تیم استقلال گفت: بازیکنان ما امروز درس بزرگی گرفتند،تا زمانی که داور سوت نزند بازی تمام نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد بیان کرد: امروز هوا خیلی سرد بود و از هوادارانمان به خاطر حضور در یک روز سخت بسیار تشکر می‌کنم. آن هم در روزی که هوا سرد و به منفی 10 درجه هم می‌رسید.

وی افزود: تا دقیقه پایانی امروز بسیار خوب بازی کردیم اما روی دو اشتباه فردی نتیجه بازی را عوض کردیم و خستگی بر تن هوادارمان ماند که به همین دلیل از آنها عذرخواهی می کنم. 

منصوریان در خصوص حضور علی قربانی در بازی گفت: این تشخیص ما بود که مهاجم در زمین باشد و قربانی در آن دقیقه به میدان برود.

سرمربی تیم استقلال درباره اینکه کاپیتان تیم باید در وسط زمین باشد یا نه عنوان کرد: تیم ما امروز خیلی خوب بود و در رختکن به بازیکنان گفتم که با انرژی به داخل زمین بروند و همان را به سکوها منتقل کردند. همچنین فوتبال تک‌ ضرب را ارائه دادیم اما جوانان ما باید یاد بگیرند که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. من این تجربه را در نفت تهران هم داشتم،اشتباهات فردی باید در استقلال به حداقل ممکن برسد. اگر ما بد بازی می‌کردیم و شرایط گل نداشتیم .باید بگویم که به نتیجه قانع بودیم اما از دقیقه 55 تا 75 می‌توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم،به نظرم تمرکز وجود نداشت.

وی تاکید کرد: اشتباهات فردی باعث شد که ما دو امتیاز از دست بدهیم و تفاوت استقلال با تیم‌های دیگر این است که هوادار آزرده‌ خاطر می‌شود. امید ابراهیمی در میانه میدان یک کاپیتان است و مهدی رحمتی یک خط عقب‌تر حضور دارد اما بپذیریم که باید حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردیم. 

منصوریان در این باره که آیا اخراج دخسوس این ذهنیت را به وجود نیاورد که کار تمام شده است؟ گفت: اخراج دخسوس خیلی به ما کمک کرد اما نمی توان موضوع را به همین شکل مطرح کرد. ما سوار بر بازی بودیم اما متاسفانه بازی مساوی شد. 

سرمربی تیم استقلال در این خصوص که به نظر می‌رسید از دقیقه 75 بازیکنان‌ بی‌تفاوت بودند، بیان کرد: در بعضی از دقایق بازی این احساس به وجود آمد که بازی تمام شده است. در خیلی از دوران مربی های بزرگ دنیا نتیجه بین دقیقه نود تا 94 عوض می شود. البته نمی‌توانم این را به غرور ربط دهم اما بعضی از بچه‌ها و حتی عوامل تیم احساس کردند که بازی تمام شده است. ما می‌توانستیم تا دقایق آخر با شرایط خوب حرکت کنیم اما خستگی روی شانه هوادارانمان ماند. شجاعت بهترین بخش زندگی است و باید از هواداران بابت این نتایج عذرخواهی کنم. 

وی اظهار داشت: من به سؤال فنی پاسخ می دهم.هدف من فقط رفتن به جلو است و در این راه به چپ و راست و پشت‌سرم نگاه نمی‌کنم ،به سؤالات غیرفنی پاسخ نمی دهم تا باز هم موضوع جدیدی آغاز شود.

منصوریان افزود: هر کسی می‌تواند در مورد من اظهار نظر و حتی انتقاد کند من از مرحوم دهداری یاد گرفتم که در کارم فقط سکوت و تلاش کنم و به خدا هم توکل داشته باشم. من هم این کار را انجام می‌دهم و به نظرات دیگران اهمیتی نمی‌دهم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر مجموعه این باشگاه مرا لایق خدمت دانسته و من هم مشغول کار هستم امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد تا پایان فصل هم بتوانیم به هدف خود برسیم و آخر فصل خیلی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چرا خسرو حیدری و علی قربانی دیر وارد زمین شدند، عنوان کرد: ما در حالت طبیعی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و نیازی به حضور خسرو هم نداشتیم چرا که او به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده و استفاده از این بازیکن ریسک بود. حفظ این ستاره برای ما بسیار مهم است.

منصوریان ادامه داد: به هر حال در جریان بازی تغییراتی ایجاد شد و ما روی یک اتفاق پیروزی خود را از دست دادیم و مجبور بودیم به هر طریقی حملات خود را تشدید کنیم. در 8 دقیقه حضور خسرو سه فرصت گلزنی نیز داشتیم و می‌توانستیم در دقایق 90 تا 96 هم نتیجه بازی را عوض کنیم.

سرمربی تیم استقلال در پایان خاطر نشان کرد: درس بزرگی گرفتیم که تا داور سوت نزند بازی تمام نشده است. ما اشتباهات فردی هم داشتیم البته وقتی بازیکن جوانی را در ترکیب می‌گذاریم اشتباهش را باید بپذیریم. من تاوان این انتخابم را می‌دهم و  از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما شرایط باید به گونه‌ای شود تا اشتباهات فردی کمتر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار