بندرعباس؛

تشییع پیکر 10 شهید گمنام در پارسیان

پیکر پاک 10 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امروز در شهرستان پارسیان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، سردار سرخیلی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هرمزگان گفت: مراسم تشییع شهدا با استقبال گسترده مردم از مقابل سپاه به سمت گلزار شهدای شهر پارسیان برگزار شد.

وی افزود: پیکر پاک این شهدا برای تشییع به روستاهای بِهِده و چَهوار انتقال یافت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هرمزگان گفت: مراسم وداع با شهدا هم امشب با حضور گسترده مردم در شهر پارسیان برگزار می شود.

سردار سرخیلی افزود: پیکرهای پاک ده شهیدگمنام دفاع مقدس فردا صبح نیز در بندرلنگه تشییع و مراسم وداع نیز فردا شب در این شهر برگزار خواهد شد .

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هرمزگان گفت: فردا صبح نیز مراسم تشییع 10 شهید گمنام در شهرستان بندرخمیر و ساعت 14 بعد از ظهر در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس برگزار می شود.

سردار سرخیلی افزود: پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس روز سه شنبه در بندر کنگ و 2 شهید در جزیره فارور شهرستان بندرلنگه به خاک سپرده خواهد شد .

وی گفت: پیکر دو شهید گمنام روز چهارشنبه در روستای قلعه قاضی شهرستان بندرعباس ، 2 شهید در بَندِزرک شهرستان میناب و یک شهید هم در شهرستان سیریک تشییع و به خاک سپرده می شود .

سردار سرخیلی افزود: مردم جزیره لاوان نیز پس فردا دوشنبه همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن (ع) میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام نیز از عسلویه هستند که برای تشییع و خاکسپاری به جزیره لاوان انتقال می یابد .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.