کرمانشاه؛

مسمومیت پنج عضو یک خانواده در کرمانشاه

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت پنج عضو یک خانواده با گاز مونوکسید کربن خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛صائب مدرسی اظهار کرد: ساعت 1 و 35 دقیقه بامداد امروز (6 آذر) یک مورد مسمومیت با گاز CO گزارش شد.

وی با اشاره به حضور نیروهای اورژانس در محل حادثه در کوتاهترین زمان، گفت: در این حادثه پنج نفر از اعضای یک خانواده دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده بودند که خوشبختانه همه آنها به موقع به بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه منتقل شدند.

مدرسی با بیان اینکه حال عمومی این پنج نفر هم‌اکنون مساعد است، گفت: این حادثه در پی نشت گاز مونوکسیدکربن از بخاری منزل رخ داد.

وی با بیان اینکه در فصل سرما استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می‌یابد، گفت: خانواده‌ها باید دقت داشته باشند برای نصب وسیله گرمایشی از متخصص این کار استفاده کرده و تمام نکات ایمنی را هنگام نصب وسیله رعایت کنند.

مدرسی افزود: پیش از روشن کردن وسیله گرمایشی باید از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کرد و شعله وسیله گرمایشی نیز باید آبی رنگ بسوزد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در نیمه دوم سال افزایش می‌یابد، از خانواده‌ها خواست در این زمینه هوشیار بوده و بدانند حادثه برای هرکسی می‌تواند اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.