مورالس: با مرگ کاسترو، مبارزه با امپریالیسم آمریکا پایان نمی یابد

در پی درگذشت فیدل کاسترو، رئیس جمهور بولیوی اعلام کرد مبارزه با نابرابری و سلطه آمریکا با مرگ فیدل کاسترو از بین نخواهد رفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فرانس پرس؛ در پی درگذشت رهبر سابق کوبا، «اوو مورالس،» رئیس جمهور بولیوی گفت: با وجود مرگ کاسترو، نبرد با نابرابری و امپریالیسم آمریکا ادامه دارد.

مورالس افزود: احتمالاً برخی خواهند گفت از آنجا که فیدل کاسترو و هوگو چاوز دیگر وجود ندارند، مبارزه پایان یافته است. برادران و خواهران، ما مبارزه علیه امپریالیسم آمریکایی را با قدرتی بیشتر ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور بولیوی خاطرنشان کرد بدون تردید، برخی که نماینده نظام سرمایه داری هستند، شادی خواهند کرد. مهم نیست. در حالی که اختلاف‌های اقتصادی وجود دارد، فقر و نابرابری وجود دارد، صلح بدون عدالت اجتماعی وجود دارد، مبارزه ادامه خواهد داشت و ما به نبرد خود ادامه خواهیم داد.

مورالس تصریح کرد شما می دانید که وقتی یک خویشاوند را از دست می دهید چه حالتی برای شما پیش می آید، وقتی که یکی از اعضای خانواده خود را از دست می دهید، خیلی آزاردهنده است. خیلی دردآور است. متأسفانه، روزگار این گونه است. اما در این لحظات، در این شرایط دشوار و دردآور که رهبرمان، فیدل کاسترو را از دست داده ایم، ما با مردم کوبا متحد هستیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار