شهرکرد؛

اطلاع رسانی و مستندسازی از پیاده روی اربعین حسینی (ع)

بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) را اطلاع رسانی و مستندسازی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ گروه تولیدی بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با اعزام به کربلای معلا، مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) را اطلاع رسانی و مستندسازی کرد.

تولید 2 مستند تلویزیونی 20 دقیقه ای شامل مستند فعالیتهای موکب قمر بنی هاشم (ع) در نجف اشرف و کربلا، و مستند طبقه ب، یک برنامه زنده تلویزیونی به مدت 25 دقیقه از باب السلام حرم مطهر امام حسین (ع) و 2 برنامه ضبطی، ارسال تصاویر پیاده روی و انعکاس اخبار و برنامه های موکب شامل اسکان و تغذیه زائران و حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد، استاندار، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع)، همچنین ارتباط و گزارش های خبری رادیویی و تلویزیونی، و ارتباط زنده با برنامه شبانه سیما و برنامه های رادیویی پیک روز، عصر جمعه، صبح و زندگی، موج زنده رود و ... از فعالیتهای این گروه بود.

شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع)، مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا را به صورت پیاده طی کردند.

خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی از سوی استان چهارمحال و بختیاری در 2 موکب قمر بنی هاشم (ع) در موقعیت عمود شماره 285 بین مسیر نجف اشرف و کربلای معلا، و همچنین خیابان باب القبله حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهر مقدس کربلا انجام شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار