رژیم صهیونیستی 23 نفر را به ظن دخالت در آتش‌سوزی بازداشت کرد

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی از بازداشت 23 نفر به ظن دخالت در آتش‌سوزی‌های گسترده در اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد 23 نفر را به ظن ارتباط با آتش سوزی وحشتناکی که در سراسر بخشهای مرکزی و شمالی مناطق اشغالی گسترده شده، بازداشت کرده است.

به گفته سخنگوی سازمان "آتش‌نشانی و خدمات امدادرسانی اسرائیل"، آتش نشانان از آخر هفته گذشته تاکنون بیش از 250 آتش سوزی بزرگ را مهار کرده اند.

ران شلوف، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات امدادرسانی  اسرائیل گفت: تعداد کل آتش سوزی های گزارش شده بیش از 1500 مورد بود. این آتش سوزی ها یا بخاطر سهل انگاری و یا به عمد ایجاد شده است.

"بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته از "محمود عباس"، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بخاطر ارسال نیرو و کامیون های آتش نشانی به اراضی اشغالی برای مهار آتش سوزی تشکر کرد.
 
سازمان دفاع مدنی فلسطین نیز 8 کامیون برای کمک به مهار آتش سوزی به اراضی اشغالی ارسال کرد.

دهها هزار نفر از ساکنان شهر "حیفا" که خانه های خود را بخاطر آتش سوزی ترک کرده بودند، روز گذشته (شنبه) توانستند به محل زندگی خود بازگردند. مقامات صهیونیست دستور تخلیه 60 هزار نفر از مردم این بخش را صادر کرده بودند. گزارشها حاکی از آن است که تاکنون حدود 700 خانه در این شهر بر اثر آتش سوزی ویران شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار