زادمهر: کادر فنی باید جوابگوی فرصت سوزی ها باشد

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: مسائل فنی تیم به عهده کادر فنی است و آنها باید جوابگوی فرصت سوزی ها باشند.

زادمهر: کادر فنی باید جوابگوی فرصت سوزی ها باشد/ تیم را برای بازی های آسیایی تقویت می کنیممحمد رضا زادمهر در گقتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس موقعیت های زیاد گلزنی به دست می آورند اما به علت نداشتن تمرکز نمی توانند از موقعیت ها استفاده کرده وگل بزنند. کادر فنی تیم باید تدابیری برای این مشکل بیاندیشد تا بازیکنان کمتر موقعیت ها را هدر بدهند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: نیازی به تشکیل کمیته فنی نیست چرا که مسئولیت فنی تیم برعهده کادر فنی است و آنها باید جوابگوی فرصت سوزی بازیکنان باشند.
 
عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره افت طارمی در گلزنی بیان کرد: طارمی خودش موقعیت سازی می کند اما به علت استرس بالا نمی تواند از موقعیت های گلزنی نهایت استفاده را ببرد.طارمی هنوز بهترین بازیکن تیم است و با تمرین بیشتر می تواند به شرایط ایده ال خود برگردد.
 
وی درباره اینکه سهمیه آسیایی ایران 3+1 شده است تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم این موضوع در ماه های گذشته قطعی شد که ایران با سه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.به هرحال پرسپولیس برای حضور پر قدرت در این رقابت ها باید برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.
 
زادمهر درباره برنامه هیئت مدیره برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا گفت:ما به در خواست مربی سرمربی تیم احترام می گذاریم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا تیم را برای رقابت های آسیایی تقویت کنیم.همچنین جلسه ای با برانکو خواهیم داشت تا از برنامه های وی در لیگ قهرمانان آسیا مطلع شویم.
 
عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره خدمت سربازی عالیشاه و نورالهی بیان کرد:طاهری پیگیر این موضوع است تا مشکلات سربازی این دو بازیکن را حل کند و آنها بدون مشکل تیم را همراهی کنند.
 
وی درباره شایعه بازگشت ساسان انصاری به  پرسپولیس گفت:من هیچ وقت موضوع بازگشت انصاری به پرسپولیس را مطرح نکردم ففط گفتم که این بازیکن همچنان در دل ما جا دارد.
 
عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پایان درباره خاطر نشان کرد هواداران همواره در کنار پرسپولیس خواهند بود و برانکو  برای دوری بازیکنان از حواشی تصمیم گرفت بخشی از تمرینات را بدون حضور هواداران برگزار کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۶:۲۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
آقای زادمهر کی از آمریکا برگشتید؟شما که ماه ها نبودید از وضع تیم خبر دارید که مصاحبه می کنید؟ به هر حال خوش آمد می گویم.
آخرین اخبار