اصفهان؛

سیاست نظام جمهوری اسلامی تعامل سازنده با دنیا است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: سیاست نظام جمهوری اسلامی، تعامل سازنده با دنیا است اما کسانی که منافع نظام اسلامی راتهدید کنند دشمن محسوب می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین احسان محمدی در جمع بسیجیان و قشرهای مختلف مردم در در حوزه بسیج امام علی (ع) اردستان افزود: برخی اظهار می کنند دشمن نداریم و هیچ کشوری را دشمن خود نمی دانیم و باهمه تعامل داریم در حالی که رژیم صهیونیستی و آمریکا از دشمنان اصلی ما به شمار می آیند.
وی تاکید کرد: دشمن کسی است که منفعت خود را در از بین بردن منافع، عقیده، دین و آرمان دیگران قرار داده و آن ها را مورد تهاجم قرار می دهد.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله نفوذ دشمن اشاره و خاطر نشان کرد: نفوذ در حوزه های مختلف وجود دارد و هدف آن تغییر نگاه ها، آرمان ها، تغییر ارزش ها و تغییر سبک زندگی است.
وی با بیان این که رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است تصریح کرد: این رژیم با غصب سرزمین فلسطین و اشغالگری دشمن مسلمانان به حساب می آید.
محمدی گفت: دشمن توهم نیست بلکه یک واقعیت عینی است که باید راه های مقابله با آن را اندیشیده و راه نفوذ را برآن بست.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با بیان این که هدف زیارت عاشورا بصیرت افزایی و افزودن بینش و روشنگری مسائل است تصریح کرد: باید هنگام قرائت زیارت عاشورا به محتوا و فلسفه آن دقت بیشتری شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.