رهامی:

متولیان خانه کعبه، بیشترین ناامنی را برای مردم یمن ایجاد کرده اند

یک فعال اصلاح طلب گفت: دنیای اسلام که عمدتا در منطقه خاورمیانه حضور دارند، دچار بحران شدید سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی است.

متولیان خانه کعبه، بیشترین ناامنی را برای مردم یمن ایجاد کرده اندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رهامی فعال اصلاح طلب عصر امروز در هیئت عشاق الائمه حزب مردم سالاری با اشاره به ناامنیهای منطقه غرب آسیا اظهار داشت: دنیای اسلام که عمدتا در منطقه خاورمیانه حضور دارند، دچار بحران شدید سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی است.

وی افزود: بدترین نوع خشونت امروز به نام اسلام و حضرت رسول(ص) اجرا میشود. این سوال در همه جای دنیا ایجاد میشود که آیا چنین مسائلی ناشی از احکام اسلام است یا انحرافات ایجاد شده در دین.

رهامی ادامه داد: در هفته و ماه صدها نفر به کشورهایی که اسلام کمتر به آنجا نفوذ پیدا کرده، پناه میبرند. امروز متولیان خانه کعبه بیشترین ناامنی را برای مردم یمن و دیگر جاها ایجاد کرده اند. 

وی با بیان اینکه با وجود کشورهایی که دریای ثروت، نفت و انواع معادن هستند، در وضعیت خوبی قرار نداریم گفت: ما باید از مناصب ظاهری خود کم کنیم. اگر مناره های مساجدمان را به جای سنگ مرمر با خشت هم بنا کنیم، اتفاقی نمی افتد اما اگر به دختری مسلمان تجاوز شود، آن کسانی که دستشان به دهنشان میرسد، امکان ندارد از پل صراط عبور کنند.

رهامی با تاکید بر اینکه باید جامعه را با شاغول حضرت رسول(ص) متر کنیم گفت: نزدیکی به اهل بیت، به داد و فریاد نیست بلکه به این است که جامعه را با آن معیارهایی که پیامبر قصد داشتند با آن جامعه را اصلاح کنند، آمار بگیریم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار