اشرف غنی با مقامات محلی ولایت بلخ دیدار کرد

غنی پس از سفر سه روزه به ترکمنستان و افتتاح خط‌آهن "امام‌نظر – آتامراد و بندر آقینه" شب‌گذشته وارد بلخ شد و با مقامات محلی ولایت بلخ دیدار کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، رییس جمهور غنی پس از سفر سه روزه به ترکمنستان و افتتاح خط‌آهن "امام‌نظر – آتامراد و بندر آقینه" دیشب وارد بلخ شد و شبانه با سرپرست ولایت بلخ و شماری از بزرگان این ولایت دیدار کرد.

نمایندگان شورای ولایتی، فرماندهان ارشد نظامی، مسوولان ادارات محلی و شماری از بزرگان این ولایت از آقای غنی به گرمی استقبال کردند.

او پس از بررسی وضعیت انکشافی و پیشرفت‌ها در این ولایت، از کارکرد مسوولان محلی این ولایت قدردانی کرده و گفت که "امیدواریم همچنان شاهد شکوفایی بلخ باستان باشیم."

عطا محمد نور، سرپرست ولایت بلخ نیز در دیداری که با رییس جمهور داشت گفت که برخی چالش‌ها و مشکلات فرا راه کاری مسوولان محلی بلخ وجود دارد که انتظار می‌رود حکومت مرکزی آنرا به زودی حل کند.

همچنان در دیداری که رییس جمهور و سرپرست ولایت بلخ با شماری از زنان، جوانان، نهادهای مدنی، امام مساجد و بزرگانی محلی داشتند وعده سپردند که به چالش‌ها و مشکلات آنان رسیدگی خواهد شد.

در حالی که پیش از این برخی از رسانه اعلام کرده بودند که در جریان سفر رئیس جمهور غنی به ولایت بلخ، عطا محمد نور به عنوان والی این ولایت معرفی می شود اما سخنگوی رئیس جمهور گفت:هدف از سفر آقای غنی بررسی از کارکرد اداره محلی ولایت بلخ می‎باشد.

آوا نوشت: قرار است غنی امروز نیز با مقامات محلی بلخ گفتگو داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار