کرمان؛

اولین وقف امنیت کشور در رفسنجان

باغ پسته به ارزش 114میلیارد ریال در رفسنجان برای امنیت کشور وقف شد.

اولین وقف امنیت کشور در رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ،رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان از اولین و بزرگترین وقف برای امنیت کشور در شهرستان رفسنجان به مبلغ تقریبی 114 میلیارد ریال خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورمحمدی گفت: يکي از مهم ترين تمهيدات دين اسلام در راستاي دور انديشي و تامين آينده مسلمين و پايه ريزي سنت حسنه وقف است.

پورمحمدی ، شهرستان رفسنجان را جزو شهرستانهای نمونه کشور در امر وقف برشمرد و افزود: با وقف 80درصد از درامد حدود200هزار متر مربع باغ پسته، با ارزش تقریبی40میلیارد ریال جهت مشارکت در احداث پاسگاه بیاض صورت پذیرفته است.

وی از وقف دیگری به میزان 30میلیارد ریال خبر داد و گفت: این موقوفه جهت احداث ساختمان فرماندهی انتظامی رفسنجان با2000متر زیر بنا صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین پور مهدی اظهار کرد:در حوزه امنیت در شهرستان رفسنجان شش وقف دیگر به ارزش تقریبی 45میلیارد و 530میلیون ریال صورت گرفته است.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان تاکید کرد: اقدامی که خیرین در این زمینه انجام داده اند در نوع خود کم نظیر است و استمرار آن نیاز به حمایت همه جانبه و مشارکت مردم و مسئولان دارد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار