بازیکن سابق صبای قم در فهرست قربانیان سقوط هواپیمای برزیل +تصاویر

در سانحه سقوط هواپیمای کاروان تیم فوتبال چاپه کوئنزه برزیل یکی از بازیکنان سابق صبای قم نیز حضور داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در فهرست منتشر شده از مسافران کاروان اعزامی باشگاه چاپوئنسه به دیدار رفت فینال جام آمریکای جنوبی که یک رده پایین تر از جام لیبرتادورس محسوب می شود نام فیلیپه ماچادو هافبک دفاعی برزیلی فصل گذشته صبای قم نیز دیده می شود.
 
این بازیکن برزیلی فصل گذشته به تیم صبای قم پیوست و در 28 بازی برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفت و در نهایت هم به خاطر مشکلات مالی قراردادش را فسخ و به برزیل بازگشت و در ابتدای سال 2016 به چاپوئنسه پیوست و با این تیم در رقابت های جام آمریکای جنوبی و داخلی به میدان رفت و 28 بار در ترکیب قرار گرفت.

بازیکن سابق صبای قم در فهرست قربانیان سقوط هواپیمای برزیل +تصاویر

ماچادو برزیلی در پست تخصصی دفاع بازی های خیلی خوبی از خود در ترکیب صبا به نمایش گذاشت اما بعد از این که نتوانست از نظر مالی با صبا به توافق برسد قراردادش را فسخ کرد تا ضربه بدی به این تیم و علی دایی وارد شود.
 
بنا به آخرین اخبار از رسانه های برزیلی از بین 72 مسافر و 9 خدمه این پرواز تنها 10 نفر زنده مانده اند و مابقی مسافران جان خود را از دست داده اند. مسئولان کلمبیایی با بیان این که هواپیما در منطقه ای کوهستانی سقوط کرده و امدادرسانی به مجروحان توسط آمبولانس و ... امکان پذیر نیست مدعی شدند تلاش ها برای یافتن جان باخته های این سانحه ادامه دارد.از دیگر مسافران سرشناس حاضر در این هواپیما که جزو تیم چاپوئنسه بود می توان به سلیبر سانتانا ستاره پیشین تیم فوتبال اتلتیکومادرید و رئال مایورکا اشاره کرد که بنا به اذعان رسانه های این کشور در حادثه هوایی امروز کشته شد.
 
اعضای تیم چاپه کوئنزه در حالی راهی کلمبیا بودند تا طبق برنامه در بازی رفت فینال جام آمریکای جنوبی در شهر مدیلین به مصاف آتلتیکوناسیونال بروند، دیداری که قرار بود فردا در استادیوم 45 هزار نفره این شهر برگزار شود و بازی برگشت هم برای تاریخ 7 دسامبر در شهر چاپوئکو در ایالت سانتاکاتارینا برنامه ریزی شده بود.
 
چاپوئنسه در سال 1973 تاسیس شد و در سال 2014 اولین حضور خود رد سری A برزیل را جشن گرفت و در این مدت کوتاه به خوبی توانست برای خود اسم و رسمی پیدا کند تا جایی که نماینده برزیل در جام آمریکای جنوبی لقب گرفت. این تیم در فصل جاری لیگ برزیل جایگاه نهم را بعد از شکست هفته قبل برابر پالمیراس قهرمان زودهنگام این رقابت ها به خود اختصاص داد و قرار بود در هفته پایانی یکشنبه آینده به مصاف آتلتیکومینیرو برود. 
 
جام SUDAMERICANA دومین تورنمنت مطرح باشگاهی در آمریکای جنوبی بعد از لیبرتادورس قلمداد می شود که قهرمان این رقابت ها به صورت التوماتیک وار سهیمه حضور در سال آینده لیبرتادورس را به خود اختصاص می دهد. چاپه کوئنزه قبل از سفر صبح امروز به کلمبیا در این فصل دو بار به آرژانتین و یک بار دیگر هم به کلمبیا سفر کرده بود اما این بار این سفر چندان برای فیلیپه ماچادو و هم تیمی هایش خوش یمن نبود و آنها را با کابوس مرگی دلخراش روبرو کرد.

بازیکن سابق صبای قم در فهرست قربانیان سقوط هواپیمای برزیل +تصاویر

گزارش‌های تایید نشده حاکی از آن است که دانیلو دروازه‌بان 31 ساله این تیم در میان بازماندگان وجود دارد.
 
آلن راشل نخستین بازیکن چاپه کوئنزه بوده که با وجود شکستگی‌های متعدد، پارگی و ضربه به سر او زنده مانده و به بیمارستان انتقال یافته است.
 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار