اصفهان؛

دعوت دو ومیدانی کار آران و بیدگلی به تیم ملی

رییس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل از دعوت دختر دو ومیدانی کار این شهرستان به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوذر فرد نژاد، اظهار کرد: ریحانه مبینی- دوومیدانی کار برجسته آران و بیدگلی برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دعوت نامه رسمی دریافت کرده است.

وی اظهار کرد: این اردو در دو بخش آقایان و خانم ها برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، از 7 آذرماه جاری آغاز و تا 12 همین ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

فردنژاد خاطرنشان کرد: در این مرحله اردویی 19 ورزشکار دختر و 17 ورزشکار پسر به همراه مربیان خود به ارزشیابی و رکوردگیری خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: ریحانه مبینی دوومیدانی کار آران و بیدگلی به همراه دیگر نمایندگان استان اصفهان  مهدی جعفری و زهرا میرزایی  دعوت شده از سوی فدراسیون به این اردو می باشند.

فردنژاد گفت: ملاک انتخاب از دو و میدانی کاران به این اردو، نتایج کسب شده آن ها در مسابقات اخیر مدنظر قرار گرفته و همچنین شرایط سنی مورد قبول آن ها برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در سال 2017 در نظر گرفته شده است.

گفتنی است مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا، از 31 اردیبهشت ماه سال آینده تا 3 خردادماه در تایلند برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.