لرستان؛

بهره‎مندی 127 روستای بروجرد از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی

رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: این شرکت به جمعیت روستایی 127 روستای این شهرستان خدمات ارائه می‎کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ عبدی گفت: هم‌اکنون از مجموع 184 روستای این شهرستان 127 روستا تحت پوشش شبکه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند.

وی افزود: همچنین بالغ بر 8 روستا از طریق شبکه آب شهری آبرسانی میشوند، اما تعدادی از روستاها حاضر به تحت پوشش قرار گرفتن خدمات شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی نیستند.

رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: این شرکت در روستاهایی که تحت پوشش خدمات آن نیستند، نمیتواند خدمات قابل توجهی را ارائه دهد.

عبدی افزود: با توجه به اینکه در بسیاری از روستاهایی که تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی نیستند، کار کلرزنی انجام نمیشود، احتمال ابتلای جمعیت روستایی آنها به بیماریهای مختلف وجود دارد.

وی بر ضرورت همکاری شبکه بهداشت و درمان، دهیاریها و بخشداریها نسبت به ترغیب روستائیان برای استفاده از آب شرب سالم و بهداشتی تاکید و گفت: باید زمینهسازی برای ایجاد انگیزه نسبت به تحت پوشش قرار گرفتن جمعیت این روستاها به شبکه آب و فاضلاب روستایی فراهم شود.

رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد افزود: با توجه به اینکه از شیوههای جبری نمیتوان اهالی این روستاها را به نصب کنتور و اتصال به شبکه آب سالم روستایی وادار کرد، باید با همکاری ادارات دیگر نسبت به تحقق این مهم اهتمام ورزید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار