تصویری/ 12 قتل مرموز ستارگان هالیوودی

پایگاه اینترنتی هالیوود ریپورتر فهرست 12 مورد از مرگ های مشکوک ستارگان هالیوودی را که قاتلان آنها چندین سال پس از مرگشان شناسایی شدند را معرفی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه خبری هالیوود ریپورتر به بهانه پرده‌برداری از راز قتل "ناتالی وود" ، ستاره هالیوودی که 30 سال قبل در سفر دریایی کشته شده بود، فهرستی از 12 قتل مشکوک ستارگان هالیوودی را ارائه داده است:

1- باب کرین


ستاره هالیوودی فیلم «قهرمانان هوگان» که جسد او در خانه اش در آریزونا کشف شد. تاریخ مرگ او در 29 ژوئن 1987 بر اثر ضربات شدید چماق اعلام شد. پرونده کرین در سال 1990 باز شد و در نهایت پلیس با بدست آوردن شواهدی "جان هنری کارپنتر" دوست "کوین" راقاتل معرفی کرد. "کارپنتر" در سال 1994 تبرئه شد.

2- دیوید کاراداین


بازیگر فیلم "بیل را بکش" و از ستارگان رزمی کونگ فو که روز 4 ژوئن 2009 بر اثر خفگی با طناب در هتلی در بانکوک کشف شد. کالبد شکافی های انجام شده روی جسد وی حاکی از وجود ماده مخدر در خونش و خفگی ناشی از آن بود که فرضیه خودکشی را برای پلیس زنده  کرد. این در حالی بود که مستخدم هتل از پیچیده شدن طنابی دور گردن وی و بستن او در داخل کمد خبر داد. قاتل "کاراداین" همچنان نامعلوم است.

3- الیزابت شورت


از ستارگان هالیوودی که در سن 22 سالگی مرگی تلخ را در خانه اش در لس آنجلس تجربه کرد. داستان مرگ او یکی از تاسف بر انگیز ترین مرگهای ستارگان هالیوودی است که رسانه ها آن را به "داهیلا سیا2"، تشبیه کرده اند. او در سال 1987 به قتل رسید.

4- جورج ریوز


ستاره فیلم ماجراهای "سوپرمن"، 45 ساله بود که جسد او در حالی که به آن شلیک شده بود در خانه اش در بیورلی هیلز کشف شد. مرگ او در سال 1995 ، خودکشی اعلام شد ولی با تلاش های مادرش و استخدام یک کارآگاه خصوصی؛ "تونی منیکس" نامزد سابق وی قاتل معرفی شد.



5- جک نانس


بازیگر معروف فیلم "مخمل آبی"، در 30 دسامبر 1996 بر اثر ضربه شدید و خونریزی داخلی کشته شد . به دلیل وجود الکل درخون او، مرگش اتفاقی اعلام شده بود که با کسب شواهدی مبنی بر درگیری او با دو مرد، بررسی های پلیس از سر گرفته ولی قاتلان هیچگاه شناسایی نشدند.


6- یان بنت رامسی


از ستارگان نمایش که جسد او در خانه اش در کلورادو کشف شد. خانواده او از وجود یادداشتی مبنی بر درخواست مبلغ 118 هزار دلاری و تهدید دخترشان خبر دادند. پلیس در ابتدا به والدین او مظنون شد ولی با معرفی "جان مارک کار"، آنها تبرئه شدند. در سال 2000 آزمایشات دی ان ای از حضور شخص سومی در خانه "رافری" پرده برداشت.

7- مارلین مونرو


مرگ ناگهانی" مونرو" در سال 1962 در ابتدا خودکشی اعلام شد چراکه او بر اثر مصرف زیاد مواد مخدر به کما رفته بود. ولی پس از بررسی های کامل و کشف شواهدی از خانه او رابطه بین مافیای عامل در قتل جان اف کندی و قتل مانرو کشف شد.


8- ناتالی وود


"وود "، در سفری دریایی که با همسر و یکی از دوستانش داشت ناپدید و پس از آن جسد غرق شده او کشف شد. پلیس مرگ او را حادثه اعلام کرده بود ولی همچنان ماجرای مجادله همسر با دوستش در شب حادثه نامشخص است. 30 سال پس از مرگ "وود"، پرونده قتل او از سر گرفته شده است.

9- نیکول براون سیمپسون


در سال 1994 جسد او و نامزدش در حالی که با چاقو کشته شده بودند در محوطه بیرونی خانه شان در کالیفرنیا کشف شد . همسر سابقش به پای میز محاکمه کشیده شد ولی وجود رد پاهای مشکوک موجب تبرئه شدن او  شد.

10- توماس اینس


"اینس" معروف به "پدر فیلم های وسترن"، در نوامبر 1924 بر اثر ضرب و جرح درگذشت. شایعاتی مبنی بر قتل او توسط "ویلیام رادولف هرست"، وجود دارد. "هرست" یکی از دوستان او بود که شب قبل از حادثه مجادله ای با "اینس" داشت ولی این موضوع هرگز اثبات نشد.

11- توپاک شاکور و بیگی اسمالز


قتل این دو ستاره موسیقی در دهه 90 میلادی یکی از راز آلود ترین قتلهای ستارگان هالیوودی است. هر دو به ضرب گلوله ولی در فاصله زمانی یکسال به قتل رسیدند.
"شاکور" در 13 دسامبر 1996 در حالی که 25 سال داشت به ضرب گلوله به قتل رسید. هنگام قتل او مشغول رانندگی بود به این ترتیب فرضیه خودکشی و یا به جا ماندن شواهد قتل ممکن نبود.

"بیگی اسمالز" با نام واقعی "کریستوفر والاس" نیز یک سال بعد در 9  مارس 1997 حین رانندگی در همان مسیر به ضرب گلوله کشته شد. او نیز 25 سال داشت.
پلیس حتی موفق به کشف مظنون یا مظنونین نشد.

12- ویلیام دزموند تیلور


بازیگر و کارگردانی که در سال 1908 خانواده و همسرش در ترک کرد و پس از ورود به هالیوود نام خود را از "پیت تامز" به "ویلیام دزموند تیلور" تغییر داد. بین سال های 1914 تا 1922 او 60 فیلم را کارگردانی کرد و دبیری آکادمی اسکار را بدست آورد.
در سال 1922 درحالی که با گلوله ای در پشتش کشته شده بود، در خانه اش کشف شد. شاهدین حضور یک مرد جوان با موهای مشکی درخانه او را تایید کردند ولی هیچ مظنونی معرفی نشد.
برخی شایعات از قتل او توسط بازیگری به نام "مابل نورماند" خبر می دادند و اینکه "تایلور" همکاری این بازیگر با قاچاقچیان کوکائین به اف بی آی گزارش داده که این موضوع موجب به قتل رسیدن او شده است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۸ تير ۱۳۹۵
داستان الیزابت شورت اشتباه است . او در کنار جاده به صورتی که از وسط نصف شده بود و لبانش تا بنا گوشش پاره شده بود پیدا شد.
آخرین اخبار