پورموسوی:می توانیم بازهم قهرمان لیگ شویم/سایپا حریف قدرتمندی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال‌ خوزستان گفت:‌ برای دیدار مقابل سایپا به مرز آمادگی رسیده‌ایم و در تلاش هستیم تا با امتیاز به اهواز برگردیم.

سید اکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره دیدار تیمش مقابل سایپا، ‌اظهار کرد:‌ تمرینات‌ بازیکنانم برای دیدار مقابل سایپا در حال پیگیری است و با توجه به اینکه در دیدار با سیاه‌جامگان به هدف‌مان نرسیدیم، نقاط ضعف‌‌مان را برای دیدار پیش‌رو بررسی کردیم و در تلاش هستیم تا در تهران 3 امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: سایپا تیم قابل احترامی است و این تیم نیز مانند ما نتوانسته نتایج فصل قبل خود را تکرار کند، البته به نظرم نتایج ما تاکنون خوب بوده ولی می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم. به هر حال سایپا یک حریف بسیار خوب است و تلاش می‌کنیم که از این بازی با امتیاز به اهواز برگردیم.
 
پورموسوی درباره حضور دیوید ویکروم، در تمرینات تیمش، گفت:‌ از قبل نسبت به این بازیکن شناخت داشتیم و حتی در گذشته هم مدنظر ما بود ولی حال وی باید همراه با تیم تمرین کند و اگر جای خالی در تیم‌مان پیدا کنیم، بازیکنی را جذب می‌کنم که تاکنون از میادین مسابقات دور نبوده است و بتواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان درباره مشکلات مالی این تیم گفت: متاسفانه مشکلات مالی کماکان پابرجاست و هیچ تغییری نکرده است. امیدوارم مسئولان به کمک ما بیایند و بتوانیم تیم قدرتمندی را راهی ادامه مسابقات لیگ برتر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار