اصفهان؛

رونمایی پوستر و تیزر مستندهای راه یافته به جشنواره بین المللی سینما حقیقت

پنجمین برنامه پاتوق فیلم کوتاه اصفهان روز شنبه 13 آذرماه همراه با رونمایی از پوستر و تیزر مستندهای راه یافته به جشنواره بین المللی سینما حقیقیت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: پاتوق فیلم کوتاه اصفهان در راستای برنامه های سینمایی از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و انجمن سینمای جوان استان اصفهان با عنوان "سینما آینده" برنامه ریزی شده است.
مصطفی حیدری اظهار داشت: این برنامه شنبه های هر هفته از ساعت 17 در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی میزبان علاقه مندان به فیلم کوتاه می باشد.
وی افزود: پاتوق فیلم کوتاه اصفهان در نظر دارد در فضایی همدلانه فیلمسازان و علاقه مندان را به تماشای فیلم های کوتاه برگزیده ایران و جهان دعوت کند که در این پاتوق بعد از پخش فیلم ها در فضایی کاملا دوستانه نقد و بررسی آثار انجام می گیرد.
وی تصریح کرد: این پاتوق در پنجمین برنامه خود به اکران فیلم های کوتاه "امپرسیون xps160 " ، "چرا نباید مگس را کشت"، "ریشه در خاک"، "صبح روز بعد"، "آغلا"، "دور یا نزدیک" می پردازد.
رییس دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: "مردی که با خرگوش ها می رود" ساخته فرهاد بردبار، "زنده به رود" ساخته بهروز ملبوس باف و "زندگی کور نیست" ساخته زهرا نیازی سه فیلم کوتاه راه یافته به دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت هستند که تیزر و پوستر آنها در پنجمین برنامه پاتوق فیلم کوتاه رونمایی می شود.
حیدری خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان می توانند روز شنبه 13 آذرماه ساعت 17 به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان استانداری مراجعه کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.