مهاباد؛

شناسایی جسد مرد ناشناس سردشتی پس از 21 سال مفقودی

جسد مرد ناشناس سردشتی پس از 21 سال مفقودی ، پیدا و شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، و به نقل از سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سردشت ، پس از بررسی موضوع و انتقال جسد برای تشخیص هویت ، مشخص شد که این فرد 21 سال قبل به همراه دوستانش به حاشیه رودخانه زاب رفته و از مرکب خود به داخل آب سقوط می کند و با وجود جستجوی فراوان ، جسد وی پیدا نمی شود و مفقود می ماند.

سرهنگ فیض الله علیزاده افزود : سرانجام 20 روز پیش اهالی و کارگران کارخانه شن و ماسه در حاشیه روستایی از توابع سردشت ، هنگام برداشت شن و ماسه از رودخانه 'زاب' بقایای جسدی را پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه دی.ان .ای فرد یاد شده قبلا برای شناسایی به ارومیه ارسال شده بود ، اظهار داشت : جسد این جوان شناسایی شده مربوط به ابراهیم پژمان ، متولد سال 51 اهل روستای نلوسه در 25 کیلومتری شهر سردشت است که در سال 74 در حوالی روستای بیشاسب از توابع بخش وزینه در رودخانه زاب افتاده و غرق شده بود.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سردشت اضافه کرد : گفته می شود آب رودخانه بعد از مدتی جنازه را پس می زند اما به دلیل اینکه در گل و لای رودخانه فرو رفته بود با وجود جستجوی مسیر به مسیر رودخانه توسط خانواده اش ، اثری از وی مشاهده نمی شود.

بگفته سرهنگ علیزاده ، خانواده فرد غرق شده به محض اطلاع ، با مراجعه به نیروی انتظامی و طی مراحل قانونی ، بقایای جنازه را برای تدفین تحویل گرفتند.

وی گفت : از این شخص تنها یک تکه استخوان بدن و سه عدد شانه ، کیف کوچک نگهداری وسایل شخصی و 200 تومان پول کاغذی ، چکم ه، لباس و یک عدد ساعت مچی برجای مانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شناسایی ، جسد ، مرد ، غرق شده ، سردشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.