این افراد نباید آیفون بخرند!

اگر برای خرید گوشی آیفون عجله دارید حتما این خبر را تا انتها بخوانید.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 2007 بود که استیو جابز مدیر عامل شرکت اپل اولین گوشی آیفون را معرفی کرد که از همان اول جزء رده گوشی های گران قیمت و هوشمند بازار بود. این گوشی همیشه در امنیت حرف اول را می زند اما با داشتن امنیت باید قید خیلی از امکانات دیگر مانند ارسال یا نقل و انتقال راحت اطلاعاتمان را بزنیم که همین دلیل باعث شد تا بسیاری از کاربران گوشی های اندروید به گوشی های آیفون روی بیاورند.

اما شاید کاربران اندرویدی از محدودیت های گوشی آیفون خبر نداشته باشند که در اینصورت قطعا پس از خرید گوشی آیفون ناامید می شوند چرا که با خرید آن باید هزینه های دیگری جز خرید گوشی را در نظر بگیرند.

باخرید آیفون قطعا ناامید می شوید
این افراد نباید آیفون بخرندپس از خرید آیفون اگر از آن دسته افراد هستید که علاقه به پرداخت هزینه برای نصب نرم افزار توسط فروشنده ندارید و خودتان هم پیش از خریدآیفون، اندروید به دست بودید قطعا ناامید می شوید.  پس از روشن کردن آیفون نو تنها 6 نرم افزار مشاهده می کنید که سه تای آن قابل استفاده در ایران نیست، این به آن معنا نیست که تلفن همراه تان را در اختیار فروشنده قرار دهید تا با ساخت اپل آیدی برایتان نرم افزار نصب کند، این موضوع را همیشه در نظر داشته باشید که از طریق اپل آیدی می توان به جزئی ترین اطلاعات شخصی شما برروی آیفون دسترسی پیدا کرد.

پیشنهاد می شود پس از خرید آیفون، با کمتر از 30 دقیقه وقت گذاشتن خودتان اپل آیدی بسازید (لینک آموزش ساخت اپل آیدی کمتر از 20 دقیقه)

این موضوع را در نظر داشته باشید اگر از آن دسته افراد هستید که پس از خرید یک محصول فورا پشیمان می شوید آیفون برای شما مناسب نیست، چرا که در ادامه کار با آیفون بارها شما را ناامید می کند.

دسترسی محدود به نرم افزارها 

می توان گفت: اینکه بسیاری از نرم افزارها را به صورت کرک شده نصب کنیم به یک عادت تبدیل شده است، این کار درست و اخلاقی است یا خیر؟ جای بحث دارد، اما در زمان کار کردن با آیفون جای بحثی برای شما باقی نخواهد ماند. نصب نرم افزار در آیفون تنها از طریق فروشگاه رسمی اپل صورت می گیرد و دارای محدودیت هایی است؛ حال اگر بخواهید این محدودیت را بشکنید مسیر دشواری پیش روی شماست.

به تازگی نرم افزارهایی که امکان نصب نرم افزار برروی دستگاه را می دهند هم طراحی شدند اما آنها شامل محدودیت فروشگاه رسمی اپل می شوند. اگر از آن دسته افراد هستید که علاقه به نصب نرم افزار های متعدد دارید قطعا آیفون برای شما مناسب نیست، بسیاری از بازی های گرافیکی که در اندروید رایگان به آنها دسترسی پیدا می کنید در آیفون باید برایشان هزینه پرداخت کنید.

اینجا دسترسی به پوشه های دستگاه وجود ندارد
این افراد نباید آیفون بخرندآیفون قطعا برای افراد کنجکاو مناسب نیست، افرادی که پس از خرید تلفن سعی می کنند تمام ریز و بم گوشی را وارسی کنند و تمام فایل ها را چک کنند، در اپل امکان دسترسی به فایل ها وجود ندارد، شما تنها به گالری دسترسی مستقیم دارید و برای مشاهده موسیقی و سایر فایل ها باید از نرم افزار های کنترل شده استفاده کنید.

اشتراک گذاری ساده فایل ها امکان پذیر نیست 
انتقال و دریافت برنامه ها از طریق تلفن های دیگر در آیفون امکان پذیر نیست، آیفون این محدودیت را برای کاربران در نظر گرفته است که نتوانند برنامه ها را از یکدیگر دریافت کنند البته امکان انتقال موسیقی و عکس از آیفون به اندروید و برعکس امکان پذیر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
اپل خوبه ولی ای کاش محدویت نداشت تو ایران البته پول خرید ایفون رو هم ندارم بی تاثیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۱۱:۱۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
دوستا توجه کنید ios و اندروید قدرت تقریبا برابری دارن ولی چون تحریم هستیم نمی تونیم از بیشتر برنامه های اپل استفاده کنیم اگه سوال دارید خب چرا گوگل رو راحت استفاده میکنیم جوابش اینه که گوگل جهانی هست و هیچ کشوری نمی تونه گوگل رو وادار به کار کنه اما اپل برای امریکا هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
گوگل هم برای آمریکا هست ولی بقیه شرکت ها میان از اندروید استفاده میکنن ولی ios فقط برای اپله
Iran (Islamic Republic of)
SELENA
۱۸:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام منوشیم اندروید هستش و و خیلی گشتم و میخوام ایفون بگیرم.
درسته این حرفایی که گفتید ولی من اصلا کسیو نمیشناسم که از ایفونش ناراضی باشه اپل بهارینه و اصلا نمیشه با اندروید مقایسش کرده چونکه کلا باهم فرق دارن سیستماشون و اصلا قابل مقایسه نیستن و هرکدوم معایب و خوبی هایی دارن
Iran (Islamic Republic of)
/:
۱۶:۴۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
میخواستم آیفون بگیرما!
بد شد
Iran (Islamic Republic of)
اشکان تالیوردی
۰۰:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط سامسونگ
Afghanistan
یسنا
۲۱:۵۰ ۰۲ دی ۱۳۹۸
میخواستم آیفون بگیرم مگم خبر شوم وقتی مودل جدیدش بازار آمد آیفون ۶ از بین میرود
و گفتن نی تنها مودل هایش از بین میرود که ایپل آید داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
Ema
۱۱:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
من خودم ایفون s۶ دارم وقتی وارد اپ استور شدم خاستم بازی pouنصب کنم هزینه داشت
Iran (Islamic Republic of)
imangollali
۰۶:۳۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
سلام من قبلا اندروید داشتم و الان آیفون دارم کسایی هم که میگن نمیشه رو آیفون برنامه های ایرانی نصب کرد فقط باید وقت بذاری
Iran (Islamic Republic of)
AMIR MOHAMMAD
۱۴:۴۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
باسلام درود فراوان شما دوستان اینقدر انگار از اپل بدتان میاد که انگار گوشی مضخرفیه در صورتی که اصلا اینطور نیست دوستانی که سیستم عامل اندروید دارید شماها زمانی که می خوان از سرویس گوگل پلی گوشی استفاده بکنید زیاد به یه حساب کار بری لازم دارید تا به توانید نرم افزار های لازم رو دانلود کنید مثل سیستم عالم ios شما ها زمانی که می خواین یک بازی اندرویدی مثل gta رو بخواین از همین بازار خودمون بگیریم پولیهیکسری نرم افزار ها هم پولیه بعد گیر دادین به این که چرا نرم افزار های اپ استور پولیه ولی همه نرم افزار ها که نه می گین نمیشه آهنگ ریخت بازم می گم این حرف اشتباهه شما نرم افزار شریت مگه نداری فقط فوقش لازمه از نرم افزاری مثل documents رو دانلود کنی که از نرم افزار شریت فایل هارو برای بقیه هم بفرستین زیادی سخت می گیرین :)
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۱۱:۳۲ ۱۳ دی ۱۳۹۶
اونايي كه اپل دارن فقط تعصبشون زياده. اپ استور هر از چندگاهي فيلتر ميشه و برنامه ها ارور ميدنو دانلود با فيلتر شكنه.ياد گرفتن ايتونز اولش خ سخته در برابر سامسونگ كه مث مموري اكسترنال ميشه همه اطلاعاتو خ راحت جابجا كرد. قدرت اپل و امنيتش روي كاغذ بيشتره ولي تو مدلاي بالا نميشه گفت سرعتشون بيشتره.سامسونگ مدلاي اس٧و ٨ ازنظر سخت افزار و امنيت كوچكترين اشكالي ندارن.لبه خميده زيباييشو از اپل جز x بيشتر كرده و قيمتش به مراتب پايين تره. محدوديت تو ايفون از همه جاش زده بيرون.تو مرورگر اصلي گوشي يني سافاري امكان دانلود فيلم و موزيك وجود نداره و فقط ميتونيد با يه برنامه جانبي دانلود كنيد.
Iran (Islamic Republic of)
زهرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
۲۰:۱۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
اپل خره:(
Iran (Islamic Republic of)
Zak
۱۹:۳۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
یه عده هم هستن که هیچ کدوم ازینا براشون اهمیتی نداره و صرفا کلاس براشون مهمه که البته دیگه ایفونم خز شده و کلاسی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ايفون مزخرف
۱۹:۲۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
من خودم ايفون دارم ولي مزخرفه..فقط به درد پر كردن جيب امريكا ميخوره ..عملا هيچ كاري نميشه باهاش كرد.مزخرفه
Iran (Islamic Republic of)
Amir.HPX
۱۹:۲۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
فقط و فقط گوشی های اندروید مخصوصا مدل samu
Kazakhstan
مجمد امین
۱۷:۳۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
ios عالیه هرکی می خواد بگیره
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۶:۵۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
يه مدت پيش رفتم يه گوشي بگيرم وارد نمايندگي سامسونگ شدم وكمك خواستم يه ساعت در باره گوشي هاياندرويد صحبت كرد و از عب هاي آيفون گفت خلاصه قانع شدم اندرويد بگيرم وقتي رفتم پاي ميز فروشنده وسفارش دادم ديدم چهار نفري كه تو فروشگاه كار ميكنن خودشون از گوشي آيفون استفاده ميكنن خندم گرفت و از فروشگاه خارج شدم مستقيم رفتم يه 6sگرفتم و دارم لذت ميبرم ،،،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۶:۳۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
من ازش راضيم كار باهاشم خيلييي راحته و همه ي نيازامم برطرف كرده عاليه اپل
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۶:۱۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
آیفون اشغال حیف پول بدی آیفون زنده باد سامسونگ و آندروید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
برای ما ایرانیا واقعا اندروید بهتر از اپل هست. اپل فقط شیک هست از نظر نرم افزاری به اندروید نمیرسه. اندروید توسعه دهنده های بیشتری هم داره. برنامه های اندروید رو میشه رایگان از بعضی جاها دانلود کرد یا از گوشی های دیگه دریافت کنیم که اپل هیچ کدومشون رو نمیشه. حالا شاید امنیت و سرعت داشته باشه اما اینت برای کاربر ساده کاربرد نداره
بیشتر آدما برای کلاس گذاشتم اپل میخرن و ۹۰ درصد امکانات اپل رو هم بلد نیستن.
من که میگم اندروید بهتره. با اپل کار کردم که میگما
Iran (Islamic Republic of)
adb
۱۶:۰۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
فقط یه کاربر ایفون میدونه که ایفون چیه
و عمرا بعد استفاده ایفون از سیستم عامل دیگه ای استفاده کنه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۳۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
چه وحشتناک!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
بسیار راهنمایی مفیدی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
من كه ازش راضيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
ياد نمايندگي سامسونگ افتادم كه ميخواست منو دلسرد كني ايفون نخرم ميگفت اگه ايفون بخري نميتوني تو تلگلرام عكس بفرستي خخخ بهش گفتم من قبلا ايفون داشتم ،،،سرشو گرفت پايين رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
اون اندرویدی هایی که روزای اول اپل دست میگیرن رو درک میکنم ولی اگه یه مدتی ازش بگذره می فهمن اشتباه کردن از اول آیفون نخریدن! تفاوت اندروید با ios مثل تفاوت لیگ برتر ایران با لیگ برتر انگلیسه :))
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا محمودی
۰۱:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
دوست عزیزم لطفا وقتی بحث فنی میاد از مقایسه و امتیازات یکی از گوشی ها بگید. آخه لیگ چه ارتباطی با گوشی اپل. کاش دلیل می آوردید. من یکماه اپل داشتم و اونو فروختم. بنده مهندس الکترونیک هستم و معماری پردازنده ها و انتقال اطلاعات رو خیلی خوب بلدم. فقط ما ایرانی ها عادت داریم به کلاس گذاشتن. 12 سال عسلویه با ملیت های مختلف کار کردم. بسیاری از شرقی ها و حتی فرانسوی ها و ایتالیایی ها. کاش می دیدی اونهایی که صاحبان تکنولوژی هستند چقدر ساده و در عین حال منطقی هستند. اونایی که با خرید اپل میخان کلاس بزارن بهتره پشت جلیقه شون حک کنن "پرزدنت" تا همه بدونن که چقدر افراد مهمی هستند. بعدشم برن تو لیگ انگلستان بازی کنن. عزت زیاد. بدرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
ممنون جالب بود
Italy
اندرودی
۱۹:۱۷ ۱۴ تير ۱۳۹۹
درسته درود بر تو
آخرین اخبار