پورموسوی:بیت سعید تمارض نکرد/ اخطار به بازیکن ما اشتباه بود

سرمربی استقلال خوزستان گفت: حسن بیت سعید تمارض نکرد و داور باید اعلام پنالتی می کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سایپا بیان کرد: این برد را به هواداران که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند تقدیم می‌کنم. بازی سختی بود و پیش بینی دشواری این بازی را داشتیم. هفته‌ها شانس با ما نبود اما امروز از فرصت ها استفاده کردیم و توانستیم 3 امتیاز را دشت کنیم.

وی در خصوص داوری این دیدار عنوان داشت: داور این دیدار باید یک مقدار با حوصله ‌تر قضاوت می کرد. او در اعلام اخطارها به دو بازیکن ما اشتباه کرد. زهیوی توهین نکرد و بیت سعید هم تمارض نداشت و داور باید اعلام پنالتی می کرد.در مجموع قضاوت خوبی خوبی بود اما باید داوران با تجربه تر عمل کنند.

پورموسوی افزود: در سه هفته پیش هم نگران مشکلات مالی بودیم. با مدیرعامل و مسئولین جلسه ای برگزار کردیم و مشخص شد 12 نفر می توانند در نیم فصل از تیم خارج شوند.امیدوارم این اتفاقرخ ندهد و مسئولین استان نیز به ما کمک کنند تا در نیم فصل دوم و آسیا شرایط‌مان بهتر شود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: اگر در مسابقات جام باشگاه های آسیا با یکی از تیم های عربستانی هم گروه شویم به دنبال میزبان خواهیم بود و تلاش می کنیم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار