سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی:

فدراسیون به درخواست تیم دانشگاه آزاد لبیک گفت/ تعویق دیدار 2 تیم به سود دانشگاه آزاد شد

محمدرضا اسلامی گفت: به تعویق افتادن دیدار بین دو تیم نیروی زمینی و دانشگاه آزاد به نفع شاگردان کوهیان شد و بهترین بهره برداری را کردند.

فدراسیون به درخواست تیم دانشگاه آزاد لبیک گفت/تعویق این دیدار به سود دانشگاه آزاد شدویرایش///محمدرضا اسلامی،سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی پس از باخت تیمش برابر دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: برای دیدار با تیم دانشگاه آزاد تیمم را آماده نکردم و مقصر اصلی این باخت خود هستم و بازیکنانم از تمام توان خود برای این بازی استفاده کردند. 

سرمربی نیروی زمینی افزود:به نظرم تیم ما یک سری مشکلات داشت، براساس برنامه تعیین شده دقیقا در هفته ای قرار داریم که بازیکنانم  باید استراحت کنند اما بازی هفته نخست لیگ به تاخیر افتاد و امروز این دیدار را برگزار کردیم به دلیل اینکه دو بازیکن آنها برای بازی های بسکتبال سه نفره به خارج از کشور رفته بودند و بازی به امروز موکول شد. اما تایم آن دو بازیکنی که به خارج از کشور رفته بودند را در این بازی ببینید که چقدر امروز در میدان بودند و می شود گفت که اصلا تاثیرگذار نبودند.

اسلامی بیان کرد:در هر صورت این تصمیمی بوده که آنها گرفتند تا بازی به تعویق بیفتد اما این هیچ توجیهی برای بازی بد ما در این دیدار نیست .درست است که آنها دو بازیکن خارجی دارند و توانستند قوی تر عمل کننداما باید بگویم که  تیم ما به دلیل اسیب دیدن بعضی از بازیکنان در برخی از پست ها بازیکن کم دارد.در کل ما امروز با دو سنتر در میدان حاضر شدیم و دوباره تاکید می کنم که  هیچ کدام از این ها توجیهی برای بازی بد ما نیس و تصورم این است که در هفته گذشته خوب تمرین نکردیم.

وی عنوان کرد:تیم دانشگاه ازاد به نظرم آمده بود بازی خوبی رو انجام بدهد و اگر به امار این تیم نگاه کنید متوجه می شوید که هیچ بازی مثل این دیدار  امار شوت هایشان به این شکل نبوده است  حتی با تیم هایی  مثل شیراز که بازیکن خارجی نداشتند و امشب به نظرم یکی از بهترین شب ها برای دانشگاه آزاد بود و فکر می کنم که این تیم،تنها شوت هایش به امتیاز تبدیل شده است  یعنی توپ هایی که هفته گذشته وارد سبد نشده بود در این بازی به گل تبدیل شد.

اسلامی اگفت:من فکر می کنم امشب خیلی بی برنامه و بهم ریخته بازی کردیم و دلایل مختلفی هم داشت اینکه اقای اصلانی سه روزه به تیم ما اضافه شده  و تصمیم داشتیم  در این دیدار بازی نکند زیرا که از نظر بدنی و  فنی باید با تیم هماهنگ شود ولی متاسفانه در بازی پیش اقای بیگی از ناحیه زانو آسیب دیدند و قادر به بازی کردن نیستند و ما مجبور شدیم از فرید اصلانی بخواهیم که در این بازی به ما کمک کند. همه این ها دست به دست هم داد تا بازی بدی را انجام دهیم.اما به دانشگاه آزاد که تیم پر مهره ای خوبی دارد تبریک می گویم. 

سرمربی نیروی زمینی در پایان خاطرنشان کرد:به در خواست تیم دانشگاه آزاد بود که این دیدار به تعویق بیفتد و این تیم  از این عقب افتادن بهترین نتیجه را گرفت و بهترین بهره برداری رو کرد.فدراسیون نیز  به درخواست تیم دانشگاه آزاد لبیک گفت و ما هم تابع این برنامه ریزی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.