روشنایی: تیم برتر میدان بودیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی خوب و تماشاگر پسندی را مقابل سایپا به نمایش گذاشتیم و از لحاظ فنی برتر از تیم سایپا بودیم.

بهمن روشنایی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی مقابل سایپا بیان کرد: بازی خوب و تماشاگر پسندی را مقابل سایپا به نمایش گذاشتیم.از لحاظ فنی برتر از تیم سایپا بودیم و به همین خاطر پیروزی شیرین و دلچسبی را بدست آوردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این پیروزی موجب شود تا همچنان در رده های بالای جدول حضور داشته باشیم و مانند سال گذشته شادی را به مردم استان خوزستان هدیه کنیم. همچنین جا دارد از تماشاگران به دلیل حمایت های شان در این بازی که واقعا سنگ تمام گذاشتند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اخراجش در این مسابقه گفت: من به داور هیچ اعتراضی نکردم.تنها به داور چهارم با لحنی آرام و مودبانه گفتم که چرا داور از نشان دادن کارت به بازیکن حریف امتناع کرد .متاسفانه داور فکر کرد که اعتراضم شدید است،اما من تنها از این گلایه مند بودم که چرا داور با بازیکن تیم فوتبال سایپا مهربانانه برخورد کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار