نگاه جهاد دانشگاهی به تولید علم و فناوری، کاربردی است

رییس جهاددانشگاهی از نگاه کاربردی این مجموعه به تولید علم، فناوری و برگزاری دوره های آموزشی خود خبر داد.

سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دوره های آموزشی جهاد بیان کرد: جهاد دانشگاهی به تولید علم، فناوری و استفاده از آنها نگاه کاربردی دارد و همین نگاه هم در حوزه آموزش صادق است.

وی با بیان اینکه نگاه کاربردی به حل مسائل کشور دارند، ادامه داد: سعی می کنیم تا جایی که برایمان مقدور است آموزش های تخصصی و مهارت محوری را در جهاد دانشگاهی ارائه کنیم.

رییس جهاد دانشگاهی در پاسخ به این سوال که آموزش ها توانسته مفید و کاربردی باشد، اظهار داشت: تا آنجا که اطلاع دارم تمام آموزش های ارائه شده از جانب ما بدون استثنا قابل استفاده و کاملا کاربردی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در جهاد دانشگاهی سعی کرده‌ایم ثابت کنیم که در کشور توان توسعه علم و حرکت در مرز علم را داریم، عنوان کرد: اکنون این نهاد دارای 30 واحد استانی، 25 پژوهشکده و 3 پژوهشگاه است که فعالیت‌ پژوهشگاه‌ها متناسب با مزیت بومی هر استان‌ انجام می‌شود.

طیبی یادآور شد: مجموعه توانمندی که در جهاددانشگاهی ایجاد شده، این امکان را به وجود آورده که بتوانیم کارهای بزرگ و ماندگاری را در کشور انجام دهیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار