لیگ برتر فوتسال؛

پایان نیم فصل اول فوتسال/برد گیتی پسند و حفاری در هفته سیزدهم

هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال با برگزاری شش دیدار به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفته سیزدهم و انتهای نیم فصل نخست به تعطیلات می رود تا تیم ها کمی استراحت کنند و تیم ملی نیز در این فاصله به اردو ها و بازی های دوستانه اش بپردازد.هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال که روز گذشته با برگزاری یک دیدار در تبریز آغاز شده بود، با برگزاری شش دیدار دیگر پیگیری شد.


دانشگاه آزاد تهران ۲ – ۴ توسعه الوند قزوین

گلزنان: هادی بافنده(۲) (دانشگاه آزاد) ؛ مصطفی ظریفیان، حسن محمدی، حامد عبداللهی(۲) (توسعه)

جدال دو تیم دانشگاه آزاد و طرح و توسعه الوند به میزبانی تهرانی ها برگزار شد. در ابتدای این دیدار دانشگاهی ها به گل رسیدند و به نظر می رسید می توانند در این دیدار که به نوعی فینال قعر جدولی ها بود پیروز شوند، اما در ادامه این قزوینی ها بودند که دو گل به ثمر رساندند و پیش افتادند. در ادامه بازی نیز تلاش های دو تیم باز هم نتیجه دو یک را در برداشت تا در نهایت نتیجه چهار دو به سود توسعه الوند ثبت شود و قزوینی ها با این برد از قعر جدول صعود کرده و دانشگاه آزاد را به انتهای جدول بفرستند.


حفاری اهواز ۶ – ۱ مقاومت البرز

گلزنان: پیمان حفیظی(۳)، فهیمی(۲)، شهاب طالبی (حفاری)؛ علی عبداللهی (مقاومت البرز)

دیدار حفاری و مقاومت در اهواز برگزار شد که طی آن تیم یکدست و قدرتمند حفاری با اداره بازی و گردش توپ به موقع و جلوگیری از گلزنی بازیکنان کرجی بازی را تا اواخر نیمه دوم شش بر صفر به سود خود کنند اما در اواخر نیمه دوم سربازان البرز یکی از گل های خورده را پاسخ دادند تا کمی از سنگینی شکستشان در اهواز بکاهد.حفاری با این نتیجه فاصله اش با صدر را حفظ کرد.


تاسیسات د. تهران ۲ – ۱ شهروند ساری

گلزنان: سعید احمدعباسی، منتظمی (تاسیسات) ؛ طاها مرتضوی (شهروند)

جدال دو تیم شهروند و تاسیسات دریایی در سالن هندبال تهران پیگیری شد. نیمه نخست را تاسیساتی ها با به ثمر رساندن دو گل آغاز کردند. شهروند پس از شوک دو گل به خود آمد و پس از تلاش های فراوان یکی از گل ها را جبران کرد. در ادامه بازی حساب شده تاسیساتی ها و عدم استفاده دو تیم از موقعیت های به دست آمده، تاسیسات دریایی را دو بر یک پیروز میدان کرد تا آخرین دیدار شمسایی در تاسیسات دریایی در نیم فصل نخست با پیروزی باشد. علیرضا رعدی سرمربی تیم شهروند ساری با این نتیجه فاصله سه امتیازی خود با دبیری را شش امتیازه دید.


یاسین پیشرو قم ۲ – ۶ گیتی پ. اصفهان

گلزنان: فرج زاده، روح اله ایثاری(یاسین پیشرو) ؛ حسن زاده(۲)، برونو سانتیاگو، کاظمی، اسماعیل پور(۲)

دیدار صدرنشین جدول رده بندی در خانه یاسین پیشرو با حساسیت برای دو تیم آغاز شد و در ابتدای کار این گیتی پسندی ها بودند که به گل رسیدند اما طولی نکشید که شاگردان حیدریان گل تساوی بخش را به ثمر رساندند. در ادامه گیتی پسند دو بار دیگر به گل رسید و یاسینی ها یک گل دیگر به ثمر رساندند تا نتیجه سه بر دو به سود گیتی پسندی ها شود. در ادامه نیز این شاگردان لک بودند که با اداره بازی به سود خود سه گل دیگر به ثمر رساندند و نتیجه را شش بر دو به سود خود ثبت کردند.گیتی پسند با چهار امتیاز اختلاف قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال ایران شد.


آذرخش بندرعباس ۳ – ۴ دبیری تبریز

گلزنان: میری زاده، رضوانی، نصراله زاده (آذرخش) ؛ بنیسیو(۲) ، قلی پور، اصغری مقدم (دبیری)

جدال حساس برای آذرخشی ها و همچنین تبریزی ها در سالن فجر بندرعباس در حالی پیگیری شد که دو تیم به سه امتیاز این بازی چشم دوخته بودند. جدال شاگردان روزپیکر و اصغری مقدم یارانش با برتری چهار سه دبیری به اتمام رسید تا بندری ها با همان ۴ امتیاز در قعر جدول جای بگیرند و به امید نیم فصل دوم به استراحت بروند.دبیری با این برتری فاصله خود با تیم های بالا سری را حفظ کرد.


فرش آرا مشهد ۱ – ۲ شهرداری ساوه

گلزنان: بهادری (فرش آرا) ؛ وطن خواه، مروتی(شهرداری ساوه)

جدال فرش آرا و شهرداری برای سبقت گرفتن از یکدیگر در مشهد برگزار شد. این دیدار در حالی که با یک گل به سود فرش آرا در دقایق انتهایی نیمه دوم پیگیری می شد با دوگل شهرداری ساوه بازی به یک باره به سود ساوجی ها برگشت تا پیروز این جدال شاگردان حسن زاده باشند و فرش آرا علیرغم امیدواری هایش نتواند در نیم فصل نخست نتایج مورد نظرش را کسب کند.شهرداری ساوه با این پیروزی با ۱۸ امتیاز دو پله صعود کرد و در رده هفتم ایستاد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار