اهواز؛

مادر باردار از منطقه سخت گذر لالی جان سالم بدر برد

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لالی از نجات جان مادر باردار در منطقه سخت گذر علی آباد علیا لالی در شمال خوزستان توسط ماموران اورژانس 115 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی سعیدی، مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لالی گفت: در تماس تلفنی بهورز خانه بهداشت سلطان آباد با اورژانس مامایی و اورژانس 115 مبنی بر شروع درد زایمانی مادر باردار، بلافاصله با هماهنگی مدیر شبکه بهداشت و درمان تیم بحران و واکنش سریع سلامت مادران وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه مادر باردار 40 ساله هفتمین زایمان خود را انجام می داد، افزود: یک دستگاه آمبولانس به همراه مامای آنکال افسانه نجفی به منطقه اعزام شد که به دلیل بارندگی شدید و ریزش جاده های خاکی این ماموریت سه ساعت به طول انجامیده بود و در هنگام انتقال زائو به بیمارستان با افزایش درد، ماما مجبور به گرفتن زایمان در آمبولانس شد.

سعیدی بیان داشت: سپس مادر و نوزاد به بیمارستان امید لالی برای تکمیل مراقبت بهداشتی و درمانی منتقل و پس از ویزیت توسط متخصص زنان و مامای کشیک زایشگاه، با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

در سال تعداد زیادی از مادران باردار بدحال در مناطق سخت گذر توسط ماموران اورژانس 115 به ویژه با بالگرد به مراکز درمانی منتقل می شوند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.