داعش خطاب به عناصر خود: از نرم افزارهای پیام‌ رسان استفاده نکنید

گروه تروریستی داعش از عناصر خود خواست به دلایل امنیتی از نرم افزارهای پیام رسان واتس اپ و تلگرام استفاده نکنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت نشریه هیل، گروه تروریستی داعش از عناصر خود درخواست کرده است از نرم افزار های پیام رسانی از جمله "واتس اپ" و "تلگرام" استفاده نکنند؛ زیرا ممکن است ائتلاف نظامی آمریکا با استفاده از این نرم افزارها محل حضور آنها را پیدا کند و سرکردگان آنها را هدف قرار دهد.

در نشریه "النبا" متعلق به گروه تروریستی داعش آمده است: اگر در موصل از نرم افزارهایی مثل واتس اپ و تلگرام استفاده کنید و با یک فردِ تحت نظر ارتباط داشته باشید، مسیحیان شما را ردیابی می کنند و از محل حضور شما مطلع خواهند شد.

گروه تروریستی داعش از نرم افزارهای پیام رسان برای ارتباط با دیگر عناصر خود در سوریه، عراق و لیبی استفاده می کند. مقامات فرانسه اعلام کردند عناصر گروه تروریستی داعش سال گذشته نیز از این نرم افزارها در حملات تروریستی پاریس استفاده کرده اند.

در نشریه "النبا" همچنین از عناصر این گروه تروریستی درخواست شده است پیش از ورود به پایگاه های داعش، تلفن های همراه خود را خاموش کنند. 

گزارشها حاکی از آن است که گروه تروریستی داعش دیگر از توییتر برای استخدام نیرو و تبلیغات استفاده نمی کند و به این نرم افزارها روی آورده است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار