فرکی: مدیران سایپا بازهم به من اعتماد کردند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تفکر حرفه ای مدیران سایپا سبب شد آن ها با استعفایم مخالفت کرده و بار دیگر به من اعتماد کنند.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مخالفت باشگاه سایپا با استعفای خود، بیان کرد: هر فردی جایی احساس می کند نبودش در یک مجموعه می تواند به کلیت آن مجموعه کمک کند. من هم با این نیت و برای کمک به مجموعه سایپا و تحت فشار نبودن مدیران باشگاه استعفا دادم.

وی افزود: در چنین شرایطی است که نقش مدیریت و هئیت مدیره معنی پیدا می کند. صلاح دیدم از سرمربی گری سایپا استعفا دهم اما به  یقین مدیران باشگاه با مخالفت خود، مصلحت را به گونه دیگری می دیدند. خوشبختانه این باشگاه در طول دوران خدمت خود به جامعه ورزش کشور، به نام ها نگاه نکرده و همواره تفکری حرفه ای داشته است. زمانی که تفکر عوامل یک مجموعه به هم نزدیک باشد، تصمیمات آن مجموعه هم حرفه ای و ورزشی می شود.  

فرکی در ادامه خاطر نشان کرد: به سهم خودم دست هیئت مدیره را برای تغییرات بازگذاشتم اما آن ها بار دیگر به من اعتماد کردند. بنابراین مانند گذشته وظیفه دارم برای موفقیت سایپا با تمام وجود تلاش کنم. در این فضای خوب بازیکنان هم باید برای نتیجه گیری تمام تلاش خود را به کار گیرند. همه ما خوب می دانیم با گرفتن نتیجه می توانیم کار خود را با آرامش پیش ببریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره این که آیا دیدگاهش برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم با تفکری که پس از بازی با استقلال خوزستان داشت تغییر کرده یا خیر،  گفت: زمانی که می گویم به جایی رسیده ام که نمی توانم به سایپا کمک کنم به این معنی نیست که توانایی این کار را ندارم اما از آن جایی که در فوتبال دیدگاه نتیجه گرایانه وجود دارد شرایط تا حدی متفاوت می شود.
 باشگاه سایپا حق دارد دنبال موفقیت باشد اما عوامل تیم نباید اجازه دهند زمان بیش از این دست برود. از ابتدای فصل گفتم با توجه به تغییرات زیاد در ترکیب تیم، نیاز به زمان داریم. سایپا تشکیلات و امکانات خوبی دارد و این منابع را در اختیار جوانان کشور به خصوص جوانان تهرانی قرار داده است اما چنین عواملی باید با نتایج خوب همراه باشد. به هر حال تاکید می کنم تمام ارکان تیم و حتی مدیریت سایپا نیاز به زمان دارند.

وی درخصوص دیدار این هفته سایپا با صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: در مسیری که تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر پیش روی ما قرار گرفته سه بازی سخت با صنعت نفت، پیکان و ماشین سازی وجود دارد. ضمن این که بازی با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را هم نباید فراموش کرد. نفت آبادان تیم خوبی است که با هدایت نادر دست نشان و در اختیار داشتن جوانان باانگیزه نتایج خوبی گرفته اما برنامه ریزی ما برای هر چهار بازی است و تنها به حریف آتی خود فکر نمی کنیم.

فرکی درمورد انتقاد برخی کارشناسان نسبت به خریدهای وی، اظهار داشت: تمام بازیکنان داخلی که جذب کردیم، مد نظر تیم های دیگر هم بودند. درمورد بازیکنان خارجی هم باید بگویم از الساندرو فیلیپ دروازه بان برزیلی رضایت داریم اما 2 بازیکن دیگر تاکنون نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.  تا پایان نیم فصل رینالدو و جونیور فرصت دارند کیفیت خود را به ما ثابت کنند اما در صورتی که در این کار موفق نباشند به احتمال فراوان آن ها را جابه جا می کنیم. به هر حال در نیم فصل برای تقویت سایپا تغییراتی داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار