جمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

بررسی شکایت از محمود صادقی در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی سه شکایت از محمود صادقی نماینده تهران در جلسه امروز این هیات خبر داد.

شکایت از محمود صادقی در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شد/جلسه بعدی؛ چهارشنبه"محمدجواد جمالی نوبندگانی" سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: در جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، شکایت ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان از محمود صادقی بررسی شد.

نماینده فسا تصریح کرد: قرار شد روز چهارشنبه هفته جاری از این دو نماینده دعوت شود تا این شکایت با حضور خود آنها رسیدگی شود، شکایت نماینده کاشان درباره مصاحبه‌ای بود که صادقی در زمینه پرونده بورسیه ها انجام داده بود.

وی ادامه داد: موضوع دیگر در پرونده صادقی، شکایت تعدادی از دانشجویان از سخنان وی بود که در دولت قبل انجام شده بود، هیات نظارت به این نتیجه رسید سخنان نماینده تهران قبل از تایید اعتبارنامه وی بوده براین اساس جزو وظایف نمایندگی محسوب نمی شود.

جمالی تاکید کرد: درباره شکایت دادستانی نیز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به این نتیجه رسید که درباره تذکر و سخنرانی وی نیاز به بررسی بیشتر است و در جلسه بعدی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، صادقی توضیحاتی ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار