ملی پوش فوتبال و داستان تهمت، کسر قرارداد و شکایت

ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران برای رسیدگی به پرونده مالی فی مایبن وی و باشگاه سپاهان به کمیته انضباطی مراجعه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: برای پیگیری مطالباتم از باشگاه سپاهان به فدراسیون فوتبال آمدم و این طور که شنیده ام باشگاه سپاهان برای اینکه من خودم را به مصدومیت زده ام جریمه ام کرده که امروز برای بررسی هر چه بیشتر به فدراسیون آمدم تا همه چیز مشخص شود.

وی ادامه داد: مصدومیت من در تیم سپاهان باعث شد من تیم ملی را نیز از دست بدهم اما نمی دانم چرا عنوان شده من خودم را به مصدومیت زده ام . ضعف کادر پزشکی و مدیریت باشگاه باعث شد تا مصدومیتم تشدید شود و به من تهمت زدند و حالا هم اعلام کردند این جریمه را قبول کنم .

غفوری افزود: من جوانی ام را برای سپاهان گذاشتم و با توجه به مصدومیتی که داشتم برای این تیم بازی کردم و حتی در برخی بازی ها با آمپول به زمین مسابقه رفتم اما حالا با 30 درصد جریمه از من استقبال می کنند.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت فعلی خود گفت: خداروشکر آسیب دیدگی ام رو به بهبودی است و با توجه به گذشت 20 روز از زمان جراحی توانستم عصا را کنار بگذارم و امیدوارم از سه تا چهار هفته آینده بتوانم تمرینات را به صورت جدی آغاز کنم تا به شرایط آرمانی برسم. همچنین باید بگویم امیدوارم با یک همکاری جمعی در سه جام بهترین نتایج را بگیریم تا هواداران راضی شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نظر دارم بهترین دوران فوتبالم را در استقلال داشته باشم و امیدوارم با کسب بهترین نتایج دل هواداران را شاد کنیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار