شیراز؛

برپایی دومین جشنواره مردمی «نذر کتاب» در فسا

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا از برگزاری دومین جشنواره مردمی «نذر کتاب» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدحسن فیروزی رئیس اداره کتابخانه‌ های عمومی فسا گفت: به همت اداره کتابخانه ‌های عمومی، شهرداری و شورای شهر فسا دومین جشنواره مردمی «نذر کتاب» با شعار «هر شهروند یک کتاب» و با هدف اهدای کتاب کودک به کتابخانه‌ های عمومی در این شهرستان برگزار می ‌‌شود.
فیروزی ادامه داد: مردم می ‌توانند در این جشنواره کتاب ‌های مطالعه شده و بدون استفاده را با اولویت کتاب‌ های کودک و نوجوان به کتابخانه‌ های عمومی شهرستان فسا هدیه کنند تا مخاطبان بیشتری از آن بهره‌ مند شوند.
وی افزود: این حرکت فرهنگی و اجتماعی یکی از روش‌ های ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی است و اهداکنندگان کتاب نیز جایگاه ممتازی در ترویج مطالعه دارند و با شروع جشنواره «نذر کتاب» و اهدای کتاب به کتابخانه‌ های عمومی، ارتباط مستمر اهداکنندگان با کتابخانه‌ های عمومی شکل می‌گیرد.
فیروزی خاطر نشان کرد: پارسال بیش از 9 هزار جلد کتاب در زمینه‌ های مختلف به ارزشی بیش از 250 میلیون ریال به کتابخانه ‌های عمومی شهرستان فسا اهدا شد که انتظار می رود در جشنواره امسال نیز با استقبال مردم رو به‌ رو شود.
رئیس اداره کتابخانه‌ های عمومی شهرستان فسا تصریح کرد: عضویت رایگان اهداکنندگان کتاب در کتابخانه‌ های عمومی، معرفی در رسانه ‌ها و مطبوعات از خدمات این اداره به اهداکنندگان کتاب است.
این جشنواره از 22 آبان ماه آغاز شده و تا 22 بهمن ‌ماه 95 ادامه دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار