عباسی: تا نیم فصل بازیکنی جذب نمی کنیم/ هیئت مدیره در سیاه جامگان کارایی ندارد

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: تا نیم فصل بازیکنی به جمع تیم ما اضافه نخواهد شد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درمورد بازی هفته سیزدهم سیاه جامگان مقابل پیکان بیان کرد: پس از شکست مقابل تیم صنعت نفت آبادان در مشهد انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم برای پیروزی بر پیکان افزایش یافته و امیدوارم در بازی روز جمعه بازیکنان بتوانند با انجام یک بازی زیبا تیم پیکان را مغلوب کنند.

وی ادامه داد: تیم پیکان در این فصل نتایج مناسبی را کسب کرده است و با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه شهر قدس و با حضور تماشاگران این تیم برگزار می شود،به طور حتم تمام تلاشش را می کند تا از این مسابقه پیروز خارج شود، جایگاهش را در جدول رده بندی لیگ برتر ترقی دهد.

عباسی درباره قرارداد بازیکنان نیز گفت: تا نیم فصل قصد اضافه کردن بازیکنی را نداریم. بازیکنانمان نیز خوشبختانه در حال حاضر نزدیک به 25 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند. سعی مان براین است تا قبل از نیم فصل به حساب بازیکنان تیم پول واریز کنیم.

مالک تیم سیاه جامگان درخصوص اینکه سرمربی این تیم در نیم فصل چه کسی است، پاسخ داد: درحال حاضر بحث فنی تیم به عهده خداداد است. هنگام مذاکره با خداداد عزیزی، تصمیم‌گیری برای هدایت تیم را بر عهده ایشان گذاشتیم. وی می‌تواند خودش را به عنوان سرمربی معرفی کند یا شخص دیگری را به این سمت برگزیند. تیم ما از زمان آمدن خداداد عزیزی بازی های باکیفیتی را انجام می دهد اما نمی تواند نتیجه لازم را کسب کند.

وی درمورد انتخاب سایر نفرات اعضای هیئت مدیره گفت: زمانی که هیئت مدیره نتواند در سختی ها به باشگاه کمکی کند به درد نمی خورد پس همان بهتر که بدون اعضا کارمان را در ادامه مسابقات پیش ببریم.

عباسی درمورد جذب حامی مالی برای تیم در ادامه فصل افزود: با یک یا 2 شرکت صحبت های خوبی را برای جذب حامی مالی تیم انجام داده ایم و تا هفته آینده با یکی از این شرکت ها قرارداد منعقد می کنیم تا هزینه های جاری باشگاه را در ادامه فصل تقبل کنند.

مالک تیم سیاه جامگان در پایان با اشاره به بازی درخشان این تیم مقابل صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: در دیدار با صنعت نفت نیز می‌توانستیم این تیم را شکست کنیم اما فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد و قسمت ما این بود که نتوانیم این تیم را شکست دهیم.در هر حال عملکرد بازیکنان در این دیدار رضایت بخش بود، امیدوارم در ادامه مسابقات تیممان به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد دست پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار